Vostok Boctok Wostok Praat, Modding, en Foto's Spammen

Russische bezels overspoelen Nederland!

2 likes

Wie laat als eerste de verse vangst zien???

5 likes

Voor:


Na:

Zijaanzichten plaats ik morgen.

4 likes

Mooi, veel beter zo! Welke tools gebruik je voor het wisselen?

@Dotx: Stukje tape, afplakken, kastopener ondersteboven en wrikken maar. Fluitje van een cent.

3 likes

Nieuwe bezel: hoger en zwaarder dan de oude en geschikt voor Seiko-inserts.

4 likes

Moet ook hoger vanwege de kroon denk ik. Hij heeft iets grotere diameter zo te zien. Staat prima.

Heeft iemand ervaring met verwisselen van de kroon? Moet dan een borg schroefje eruit? Of een slag gedraaid. Of pennetje indrukken. (Ik heb het nog niet opgemaakt maar vraag het alvast)

1 like

Volgens mij een drukpuntje! Als je even googled dan vind je filmpjes en plaatjes.

1 like

Dank je Bas. Ga ik doen.

Hierbij nog een ā€œoudjeā€ gemaakt door onze vouwfietser !

9 likes

SHIT! Achter in de tuin bezig. Kom ik terug, ligt er een briefje in de bus. pakketje niet kunnen afleveren. ā€¦vanaf eerstvolgende werkdag 15.00 uurā€¦ vriendelijke groet de pakket bezorger. :confounded:

Ken ikā€¦echt zuur datā€¦:hushed:

1 like

Bedankt voor de steun :sweat_smile: Ik had er zo mooi mee kunnen spelen.

1 like

Momenteel heb ik geen Vostok meer in de collectie.
Maar als ik terug kijk naar deze ex modā€¦ kriebelssss

[URL=http://s38.photobucket.com/user/R-Bos/media/IMG_0058_zpsdm9cxgc0.jpg.html][/URL]

3 likes

Nog steeds spijt dat ik deze heb weggedaan. Dit was mijn allermooiste Vostok mod.
Maar geniet ervan.

1 like

Net binnen gekregen. Binnenkort lekker aan de gang. Ook op een 100 kast Bos!

5 likes

100 Case vind ik persoonlijk de mooiste :+1:

Succes!

1 like

Dank je. Wordt vrijdag denk ik, drukke week.

Heb nog een vraag, Moet er een beetje vet aan de kroon stift van die nieuwe kroon? (Zo ja, heb alleen modelspoor hoogwaardig vet.):slight_smile:

1 like

Die nieuwe 670 serie is echt leuk :thumbsup:

Bovendien prettige maat in zowel kast (40mm) als lugs (20mm) en jawel, nog steeds de wiebelig kroon, maar tegenwoordig dus in stainless steel i.p.v. de bekende blikken/chroom uitvoering :smile:

7 likes