Vostok Boctok Wostok Praat, Modding, en Foto's Spammen

Voorheen

Nog maar iets erbij

Resultaat!

Prettige dag nog!

3 likes

Laat ik ook eens wat Vostoks plaatsen die je minder vaak ziet: de Vostok Komandirskie chrono, aka ā€˜Chronodirskieā€™.

Blauw (de U-boat):

en groen (de Para):

3 likes

Links?? of rechts??

Links originele uitvoering, rechts een aangepaste.

Van de bovenste rij duidelijk de linkse. Van de onderste rij ook. Maar daar is het toch de originele versie?

Voor mij duidelijk beide de linker.:slight_smile:

1 like

@chronospace en @omega_73 :
Vind dit toch een alleszins acceptabel resultaat

5 likes

Verhoudingen deugen niet. Formaat wijzerplaat is te klein.

Vostoks met een Poljot 3133 hart!
Nu nog een zwarte erbij, probeer maar eens te vindenā€¦

En deze dan? :smile:

3 likes

Vind ik ook niet mooi.

1 like

Is lastiger dan ik dacht. Verhoudingen luisteren erg nauw. Die van mij heb ik ook bedenkingen over. De kleuren en design vind ik ok, maar diameter in dat geval juist iets te klein. t.o.v. de kast. Misschien wissel ik nog naar de bezel maat die @Bos gebruikt. Daar vind ik hem perfect!

1 like

@grootmokum

Welke bezel is dat? Hij oogt niet helemaal lekker. De inserts lijken ook te klein voor de bezel. En de bezel oogt tegroot.

De Jacht Master? Insert vind ik erg mooi maar niet voor dit horloge.

@Marco_T Erg mooie insert Blauw?

Netjes geworden OmegašŸ‘

1 like

Nee, is donkergrijs :wink:
Oogt blauw door de lichtinval.

Hebben ze die ook in andere kleuren? En heb je een linkje.
Ziet er goed uit.

Helemaal niet verkeerd, maar over smaak mag je twisten

Yep, zie hier http://www.dagazwatch.com/apps/webstore/products/show/397881

Of hier http://stores.ebay.nl/One-Second-Closer/BEZEL-INSERTS-SEIKO-007-009-/_i.html?_fsub=1185965319

Met One Second Closer ben ik bekend, Maar zo op de foto te zien is jouw insert van betere kwaliteit. Maar ik kan het natuurlijk mis hebben.

Ik ben niet bekend met Vostok, maar jullie hebben het nog steeds over de Boctok? De SKX heeft toch een insert met dezelfde afmetingen?

Je kan de bezel van een Vostok vervangen door een aftermarket bezel waar Skx inserts inpassen.