Vostok Boctok Wostok Praat, Modding, en Foto's Spammen

Anders zet je hem in het blauwe gedeelte. 50 euro moet je er wel voor kunnen krijgen denk ik.

1 like

Haha dat dacht ik al ja, ben wel wat gewend met Seiko’s, maar dit is ook behoorlijk blikkerig!

1 like

Even wachten op TL-2😉 maar dat zou zomaar kunnen gebeuren…

9 likes

Vostok vrijdag?

4 likes

Ik hoop dat je in de winkel staat en niet in je voorraadkast :wink:

2 likes

Ik doe mee.

4 likes

Wie kent deze wijzerplaat?

Dit horloge heb ik onlangs opgebouwd, wel een mooi geheel geworden. Maar ik heb geen idee wat deze wijzerplaat voorstelt.

7 likes

Batmanski?

5 likes

Гла́вное управле́ние Генера́льного шта́ба Вооружённых Сил Росси́йской Федера́ции
volksmond GRoE. Een van de vele geheime diensten in Rusland wat is gelieerd aan defensie. Is wel een actuele club na de verdenking Navalny te hebben vergiftigd.

3 likes

Geen idee wat betreft de plaat, maar ik vind het inderdaad ook een mooi geheel :+1:

1 like

Dit is de opvolger van de voormalig KGB.

1 like

Van de week weer post uit Rusland ; nagelnieuwe komandirskie (m’n eerste). Bandje is echt belachelijk dun, maar ik blijk maar één 18mm vervanger te hebben.
Originele bezel op vostoks kunnen mij vrijwel nooit bekoren, maar gelukkig heb ik nog wat keuzes op voorraad…

Opties …

Het eindresultaat…

9 likes

Goede keus bezel met de juiste verhouding tov de case. Sublieme watch!

1 like

Ik vind Pepsi’s vrijwel nooit wat, maar hier staat het inderdaad wel netjes :slight_smile:

Seamaster bandje is wellicht een tikkeltje overkill, maar dat is wel de beste kill …

Voor & na beeld …

afbeelding

8 likes

Deze krijgt eigenlijk veel te weinig draagtijd :thinking:

13 likes

Ben ik weer :sunglasses: ik ben sinds kort gecharmeerd van de gmt master 1675

Maar ja die prijs is niet te doen, steinhart heeft een mooie maar die is ook 700+ en ik weet niet of ik het dat waard vind. Nu kom ik toch weer terug bij vostok voor een modje, aka een vostok gmt master 1675 mod :sunglasses:

Nu is mijn vraag, is het mogelijk om op zo’n bezel:

Mogelijk om fake patina op de cijfers te doen met evt koffie? Nadat ik uiteraard de bezel heb gefade :sunglasses: iemand ervaring er mee? Of is dat niet nodig en zal ik m alleen faden?

Of heeft iemand tips hiervoor? Ik weet nog niet zo goed welke vostok ik hiervoor kan gebruiken, misschien een gmt maar die kan ik niet vinden en weet die prijzen niet😅

Koffie patina werkt niet op zo’n bezel.
De koffie loopt er af.
Heb het wel eens bij een platte insert geprobeerd maar dat blijft niet, je veegt het er zo af.

1 like

Ah balen, dan is faden denk ik het enige wat ik er mee kan doen, opzich zou dat voldoende moeten zijn.

Bedankt andre!

1 like