Wat is dat voor kast joh ?
Hallo,
Ik heb wellicht een amateur vraag maar hier gaat ie dan:
Bij arkustime zie ik bezels met een afmeting van 39.50mm x 31.5mm
Ik zie veel mensen die hier een bezel hebben gekocht voor een skx insert maar de skx insert is 38.5mm x 31.5mm dan hou je toch ruimte over of ben ik nou helemaal gek? (Ja)
Ik zie verder ook geen bezels bij arkustime met de maten 38.5mm x 31.5mm of ben ik blind? (Nogmaals ja)
Thanks
de bezel moet je nog beet kunnen pakken he zit altijd nog een randje om de inlay heen.
Oh.ja.
Verrek oke heftig haha dan ga ik er 1 bestellen
Thanks!
Wie weet er mooie 24-uurs wijzerplaten voor de восток амфибия? Ik heb nu de crosshair met de rechthoekige voetbalshirt-cijfers en wil 'm wat upgraden.
Favinov via eBay.com heeft prachtige wijzerplaten en wijzers. Ook hand beschilderde verbeterde lume. Zit daar niks bij?
Zo, net een bezel besteld bij arkustime en gouden snowflake hands bij raffles time voor dit projectje:
Nu wachten tot de black bay bezel insert op stock is bij namoki
Nu al zin om dit in elkaar te flansen
Je kunt misschien beter een Bezel bij Arkustime op eBay bestellen.
De insert can de BB heb je hier:
€ 10,82 35%OFF | Miuksi 38Mm Keramische Horloge Bezel Fit 40Mm Mens Horloge Geschikt Voor 40Mm Horloge Case
Onderaan de streep goeiekoper.
Netjes, ziet er tof uit! ik moet nodig leren lezen kwam ik achter
Die bezel inserts van ali vind ik zelf heel tof, let wel op dat ze iets van een slope hebben. Opzich moet dat niet veel uitmaken met de bolle glaasjes op de Vostoks
Ben benieuwd hoe die staat we gaan het zien!
Ik zal eens koekeloeren naar een goede insert. Ik vond die van namoki wel tof maar die zijn redelijk prijzig. Ik denk dat ik m voor mn andere mod wel doe, daar wil ik een lumed seamaster insert in
Bedankt voor de tip!
Heeft er iemand van hier een serieus schemaoverzicht (of link mag ook) van de vetten en oliën voor de Boctok 24xx kalibers? Hanteer nog altijd de Moeibus adviezen maar kan mij heel goed voorstellen dat Boctok zo z’n eigen mening erop nahoudt. Wellicht heeft Boctok dit ergens gedocumenteerd, misschien bij een van jullie in bezit en dit wil delen?
Ik bedoel voor de Boctok niet voor mijzelf.
Hiervan neem ik altijd een glas als het kaliber weer geassembleerd moet worden.
Niet doorvertellen hoor!!
Doen de meeste Russen ook, dus niks vreemds hoor
Nee helaas. Niet zo veel keuze daar & alleen 12-uurs wijzerplaten.
Jammer, Meranom ook al niet. Als ik ze nog tegenkom meld ik het wel.
Vorige week de bestelde caseback’s ontvangen en deze vandaag op één van mijn favoriete gezet. Ook vond ik op de bay wat geblauwde Boctok schroefjes. En als je dan toch een raampje zet,…