Dmitry heeft zelf in een filmpje gespeeld waarbij hij met een auto over een Vostok heen rijdt. Ik vermoed dat hij wel weet wat voor stunts er met Vostoks uitgehaald worden
Dit filmpje
Dmitry heeft zelf in een filmpje gespeeld waarbij hij met een auto over een Vostok heen rijdt. Ik vermoed dat hij wel weet wat voor stunts er met Vostoks uitgehaald worden
Dit filmpje
Ja dat is een van die filmpjes waardoor ik vrolijk wordt van Amphibia’s. Die lekkere, geen gezeur, simpele degelijke techniek en die huis, tuin en keuken promotie en test filmpjes.
@FransT heeft dat echt gedaan meen ik he? Met de auto dus.
Ik hoorde ook van iemand die het horloge voor op een locomotief meenam. Beetje af harden of zoiets.
Daar had ik een eigen variant op. Horloge was niet onder de indruk.
Geen idee
Of aan de grill van de auto. Lekker vanuit Keulen door de pekel.
Ik denk dat deze er wel een km of 1500 zo op heeft zitten
Bij twijfel niet inhalen zeggen ze
Wat zou je plan zijn qua opknappen?
Kan dit volledig onderschrijven! Paar keer spijt gehad van te snelle verkoop. Dus Herman, niet doen!
Hallo allen,
Ik ben op zoek naar 2 bezels waar deze skx007 inserts in kunnen
Voor respectievelijk deze horloges:
Iemand misschien nog wat liggen? Pb me maar
Wellicht hier.
Thanks beide! Ik wil het eerst via het forum proberen, dat is wat makkelijker. Als dat niet lukt ga ik verder kijken.
Erg mooie wijzerplaat dit, Marijn Btw: de Vostok die ik van jou over nam is ook echt zo’n warm ding, blijf er naar kijken, krijgt veel polstijd
Mooi merk!
Een kleine aanpassing gedaan aan mijn Vostok 420059, ik zou het geen modding willen noemen maar wel een leuk eindresultaat.
Aanpassingen:
Resultaat:
Blij mee
Goede combi hoor
Modding it is!
Goed om te horen dat je er nog steeds blij mee bent Peter!
Haha, held. Wedden dat dit niet de laatste is?
Mooie subtiele bezel overigens. Past mooi bij het geheel.
Is op zich wel grappig voor het geld en nog met originele band en in nette staat maar collectie wordt te groot en interesse wijzigt dus mag best weg naar een andere liefhebber. Zal dan geen Rus voor terugkomen.