Wat maak jij toch mooie foto,s !! Compliment
Goh, ik weet niet of dit wat is hoor, maar is er animo om een keer een Vostok meeting te houden? Een keer midden in Nederland met wat leden een biertje pakken en wat babbelen over Russische horloges lijkt mij wel fun
Utrecht ? Loetje , biefstukje prikken ?
In 2019 toen alles nog normaal was met app groepje meeting gedaan , biefstukje , biertje en horloges op tafel . We hadden een hoekje besproken en was heel leuk .
Heb 2 keer een meting met horloge liefhebbers in Arnhem gehad. Borrel en wat snacks. En stapels horloges op tafel! Was erg leuk!
Ik vertegenwoordig dan ook altijd de Russische hoek. Links vooraan.
Tof , ik ben daar wel voor te porren , maar Arnhem is wat ver uit het midden , niet te doen voor @Koppie , die woont in Friesland …
Ene Bas heeft het er ook wel eens over. Moet eerst wel even wat normaler worden in de horeca. Maar volgend jaar?
Friesland-Utrecht is significant korter dan Friesland-Arnhem ?
(Om een of andere onduidelijke reden ben ik nogal erg enorm voor Arnhem)
Me gevoel zegt dat Utrecht meest in het midden des land is
Valt wel mee Bert. Voor een leuke bijeenkomst met liefhebbers voor Russische horloges ben ik wel te porren hoor.
Kan Utrecht ook met de trein doen, kan ik tenminste een biertje pakken
Is ook heel leuk hoor. Je maakt vaak een voorstelling van mensen en je bent in werkelijkheid aangenaam verrast welk persoon achter een Avatar zit.
Jij kan erover mee praten @Bert59
Vertel? Ik kom oorspronkelijk uit de regio Arnhem en Nijmegen, maar woon al jaren meer rihting Anno in de buurt. Utrecht klinkt mooi centraal of niet @bg1?
Ok
Die houden wij er in Jan. Moet een keer lukken
Ja wij hebben al in 2018 kennis gemaakt na rikketik in Houten
Ook geen vrouw ??
Altijd goed
Ha nu wordt ik toch een beetje nieuwsgierig
Ik kom uit Tilburg, dus ik ben overal redelijk snel
Leuk idee! Ik ben voor