Vostok Boctok Wostok Praat, Modding, en Foto's Spammen

Drenthe Anno, toch vanaf Arnhem gezien een beetje jou kant op. :grin:

Op de motor een kippen eindje. :wink:

1 like

Zeker een leuk initiatief. Ik ben voor. Enige wat nu wel actueel is zijn de RIVM/overheid bijeenkomst voorschriften mbt Covid. In afwachting daarop,…

1 like

Ik denk dat we het beter in het nieuwe jaar kunnen plannen, dan is het hopelijk wat soepeler

1 like

Leuk initiatief zeg! Ik sluit graag aan indien mogelijk. :+1:t2::smile:

2 likes

Ja leuk, voor als het weer kan :ok_hand:

3 likes

Kwa meeting bedoelde ik gewoon Sovjet in het algemeen, ik zie nu dat ik Vostok typte haha.
Leuk om te zien dat jullie dit ook leuk vinden, dus laten we hopen dat corona snel weet wat minder is!

4 likes

Even een vraagje, heeft iemand ervaring met het bestellen bij namokinods o.a wat betreft import kosten? Volgens mij verzenden ze vanuit Singapore namelijk. Ben wel benieuwd of er dan onvoorziene kosten bij komen.

Alvast dank

1 like

Beetje slechte foto’s maar de eerste onderdelen zijn binnen!

Nice!

8 likes

Ja vandaag ook bij mij blije post van Peter Arns.

10 likes

Pre smp mod :sunglasses:

13 likes

Mooi met de “waves” op de dial. Geprint of reliëf ?

1 like

Die zijn geprint, maar vanwege die waves dacht ik meteen aan een smp mod :smiley:

2 likes

Netjes gedaan. Volgens mij heeft de SMP wel een reliëf dial, maar weet het niet zeker.

1 like

Die waves zitten er al standaard op je hebt m ook in het blauw en grijs geloof ik, het zal ook niet een 1 op 1 mod worden want die bezel kan ik niet 100% gelijkend vinden, de insert is er wel, via namoki en de wijzers zijn ook niet helemaal gelijk.

Dus het wordt dan meer een smp inspired mod :upside_down_face:. Maar eerst mn bb58 inspired mod afmaken haha.

3 likes

Leuk bezig Julien , succes met je mods ! :ok_hand:

2 likes

Dankjewel! Hopelijk is de bb58 mod binnenkort af, wachten is nu op de bezel insert van namoki. Morgen de wijzers vervangen. Ben benieuwd hoe het wordt haha.:smiley:

2 likes

Goed voornemen! Mooi idee! Wordt het dan ook een 110 case?

1 like

Nah ik hou deze case gewoon, voor de mods kijk ik niet naar de case eigenlijk. Alleen de bezel en wijzers :sweat_smile:

2 likes

Iemand een idee:

Ik ben de wijzers aan het vervangen en ben bezig met de uur wijzer. Ik krijg m er niet goed op, hij blijft los zitten. Hij is speciaal voor vostok 2416b, zelfde als mijn uurwerk, hij is goed aligned maar het maakt niet uit hoe hard ik druk hij blijft los zitten…

Ik heb het ook weer f geprobeerd met de originele wijzers en dat gaat prima… Ben bang dat deze niet passen :pensive: heb al even een berichtje gestuurd op eBay…

Oei, dat is balen. Waarschijnlijk boring te groot. Heb je al even gemeten?

1 like