Vostok Boctok Wostok Praat, Modding, en Foto's Spammen

Daar ben ik wel bang voor, heb ze even naast elkaar gelegd en er zit verschil in…

Lekker dan :unamused::pensive:

Nu krijg ik de kroon niet meer terug,:joy:

Wat een gekut haha

1 like

Probeer hem helemaal dicht te schroeven, soms pakt hij bij mij ook niet

1 like

Dat probeer ik haha, ik zit gewoon onwijs te kutten, beetje chaggie van die wijzers :joy:

1 like

Kroon er helemaal in en dan met een pincet van binnenuit vastpakken en nog iets verder het uurwerk in proberen te trekken.

2 likes

Gelukt, thanks!

Hopelijk heb ik het uurwerk niet gesloopt, zal me niks verbazen haha.

2 likes

Top! Dat truckje heeft me al vaker geholpen.

1 like

Even contact gehad met raffles time, ik krijg een nieuw setje opgestuurd :slight_smile: top service :smiley:

De wijzers waren voor een seiko uurwerk, nier de vostok :slight_smile:

Volgens mij heb ik gister wel de handopwindfunctie gesloopt :thinking:

Op Vollmer mesh band

5 likes

Netjes opgelost! Fijn.

Wijzers liggen er toch af, even de wijzerplaat wegnemen en je ziet gelijk wat er mis is en mogelijk kunt repareren.

1 like

Heb alles weer terug gezet haha. Ik kijk de volgende keer wel even als de nieuwe wijzers komen. De rest werkt gelukkig wel dus ik laat het even zo :smiley:

Net ook eens een Rus op de kop getikt.
Ken er absoluut niets van, maar vond het model iets hebben.
Kan iemand me hier meer over vertellen? (Zou uit de 80’s komen en een cal 2409 hebben)

!

6 likes

Leuke wijzerplaat!

1 like

Nee, een 2409 is het zeker niet, want dat is een 17j zonder datum. Ik vermoed dat dit een 2234 is met hacking functie.

3 likes

Dat zou hem extra interessant maken. Leuk!

3 likes

Das vlot :sunglasses:

3 likes

Ja inderdaad. Waarschijnlijk de container net vol :+1:

1 like

Basis voor een nieuwe geboorte van een Russisch kind. Heb me een RSI arm geschuurd om de glans uit het RVS te krijgen. Wat volgt is het implanteren van het tikkende hart. Zodra het begint te schreeuwen zijn jullie de eerste die het zien.

8 likes

Ben zeer benieuwd hoor :+1:

Na het werk snel even gegeten en hup mijn ateliertje in. Heerlijk vanavond aan mijn Russische nieuwgeboorte gewerkt. Had dus nog een nieuw 2415 kaliber liggen en toegepast in dit resultaat. Bandje is een Seiko nylon wat ik altijd prettig vind dragen. Luminantie is meer dan voldoende. Vind het wel een lekker dingetje geworden hoor.

8 likes