Vostok Boctok Wostok Praat, Modding, en Foto's Spammen

Красиво, классно

2 likes

Keurig en strak! Prima uitgevoerd! Heel mooie wijzers!

(Persoonlijk zie ik liever een bewerkte bezel. Ik kon zelf niet wennen aan de clean bezel die meegeleverd was bij een aankoop. Ik vind het te “clean”. )

1 like

Hé die ken ik :smile: ook eens gemaakt in een 100 kast :+1:

4 likes

Op een 100 kast vind ik een clean bezel zeker mooi.
Bijzonder eigenlijk.
Zal wel aan de verhoudingen liggen. Een 420 is zo’n beetje de kleinste kast en dan is zo’n bezel behoorlijk zwaar aanwezig. Just my 2 cents. :grin:

3 likes

Mee eens, ik heb het ook wel eens geprobeerd maar kon er nooit aan wennen.

2 likes

Uhm yes :heart_eyes:

5 likes

Oke fuck it ik kan niet wachten, wat een combo!:heart_eyes:

Nu wachten tot de snowflake hands er zijn en dan is ie af :heart_eyes: dan maak ik nog wel eens een topic ofzo

14 likes

Mooi man :+1:

2 likes

Dank voor jullie enthousiasme en positieve adviezen. @andrepost, had jouw uitvoering al eens eerder in de smiezen gehad (werd daar wel heel vrolijk van) maar vond de clean bezel, door de wat vierkante uitvoering, juist erg aanwezig. Bewust voor de 420 gekozen omdat de enige passende clean bezel een schuine hoek heeft en meer eenheid geeft. Hoopte hiermee een beetje klassieke kast te krijgen. Omdat bij alle Amphibia;s het glas hoog uit de kast steekt heb je niet heel veel keus een egale kast te kunnen bereiken. Ondanks dat de 420 inderdaad de kleinste kast is draagt hij best fijn. Maar dat kan ook aan mijn formaat pols liggen.

4 likes

Mooi resultaat hoor, zelf heb ik 16,5 cm polsjes en de 100 versie was idd wel wat lomp.
In een 710 was het voor mij geen porem en voor de 420 had ik geen mooie stalen band.
Toen was ik er klaar mee :smile:

2 likes

Mooi resultaat @DirkT. Tweelingbroertje van @andrepost :wink:

Zo zie je maar dat smaken verschillen (gelukkig maar) ik vindt ze geslaagd maar ik ben ook niet zo van de clean bezel en ik vindt het persoonlijk mooier als de wijzers gevuld zijn. Heeft dan nog meer weg van een Flieger . Maar ik doe het jullie niet na jongens :+1:

1 like

Ziet er al goed uit Julian. Ben benieuwd naar het resultaat met de snowflake hands, begint wel steeds meer op de BB te lijken :+1:

1 like

Bedankt heren! Ik kan niet wachten tot ie af is :grin:

5 likes

Vrijdag dames :sunglasses:

6 likes

Ik denk dat die wijzers inderdaad een forse upgrade zijn. Ik was altijd gek op de 090 119 serie, maar de standaardxwijzers zijn wat iel in verhouding tot de stevige kast. Paddle hands vind ik daarom ook mooi op dit model.
Ben zeer benieuwd naar je snowflakes!

2 likes

Nu je het zo zegt zijn de originele wijzers inderdaad wat ielig, ik kan inderdaad begrijpen dat war bredere wijzers beter staan(zoals de paddles)

Ben ook zeer benieuwd hoe het staat, moet alleen nog even wachten tot ik ze binnen heb :sweat_smile:

3 likes

Heb dus die volledig luminantie wijzerplaat en wil er dus meer contrast wijzers en bezel tegenover zetten. Omdat de wijzerplaat al luminiceerd is dat in dit experiment niet nodig voor de wijzers. Kleur ben ik nog niet uit maar vandaag de wijzers schoon gemaakt van kleur en luminantie. Ook een start gemaakt met het maken van een nieuw ontwerp bezel inlay. Nu is het nog even wachten op wat Selva stuurt.


5 likes

Kan het niet goed zien, is het een 170 of een 090 die op de freesbank is geweest.

2 likes

Benieuwd naar die bezel Dirk! Dat gaatje dat op 2 uur zit, zit dat bewust op een kleinere interval?

Is denk ik de breking van de Iphone lens. In het echt is het gelijk. Maar snap wat je het zo ziet.

1 like