Vostok Boctok Wostok Praat, Modding, en Foto's Spammen

Ok, ja dat kan behoorlijk vertekenen.

2 likes

Top, mooie uitvoering zo!!

Oja, vanaf deze kant lijkt het in de verste verte niet meer op een 090. Dit is wel vet basic underground design. Krijg er ineens een beeld bij. Alsof er iemand met grote Sovjet knuisten en een stel vijlen is los gegaan op een brok staal. Heb de 170 nooit in handen gehad vandaar mijn vertwijfeling.

1 like

Zeker nice :heart_eyes:

2 likes

small second…Besteld…

3 likes

Fijne woensdag!

11 likes

Mooi ding hoor :ok_hand:t2:

1 like

Hier nog iemand die een clean bezel liggen voor een 020 of 420? Let me know!

Peter


In het blauw, op het blauw :wink:

8 likes

image

Is deze nato een goed passend bandje voor dit horloge? Ik weet nog steeds niet wat voor bandje er bij kan, ik zat ook aan oranje te denken…

7 likes

Nah, kleur wijkt af van de secondewijzer. Lijkt me een no-go.

3 likes

Hmm, goed gezien, dat is wel lastig, dan maar oranje of grijs ofzo

1 like

Lichtgrijze parachute met een wit streepje misschien.

2 likes

Blauwe band is wel gaaf icm de secondewijzer. Met alleen lichtblauw wordt het wel een beetje ‘babyblauw’. Misschien is een combi gestreepte nato een idee?


1 like

Die 2e is heel erg tof! :+1::smiley: die hebben ze alleen niet meer in 22mm bij awco, ik ga eens ergens anders kijken naar die combonatie

Zo iets denk ik? Dat lijkt me ook wel een goede! Thanks voor de tips

2 likes

Yes zoiets. Blauw is al snel een mismatch als de kleur niet exact overeenkomt. Bij je huidige band is dat gelukkig niet het geval.
Grijs en wit zit er al in waardoor die blauwe secondewijzer echt naar voren zal knallen.

2 likes

Klopt, blauw op blauw is indd lastig,

Ik zat ook te kijken naar een stalen band maar denk dat nog een lastige wordt om een leuke te vinden.

Eerst maar eens die nato doen, thanks :smiley::+1:

3 likes

Kwam deze site toevallig tegen en wilde deze even delen. Waarschijnlijk al bekend maar dubbel genaaid houdt beter :sweat_smile:

2 likes

Oke het is een long shot en het zal vast niet lukken. Ik ben nog niet begonnen met mn volgende mod maar wel aan het oriënteren, de belangrijkste onderdeel wordt de bezel (as per usual) dus mocht iemand de gouden tip hebben (heeft geen haast) dan ben ik je eeuwig dankbaar.

Ik zoek dus een bezel wat hier op lijkt:

En hij moet een skx insert kunnen dragen en uiteraard op een vostok passen…

Het is nogal een dingetje maar mocht iemand iets weten dan hoor ik het graag (precies hetzelfde zal niet lukken dus alles wat er enigszins op lijkt vind ik al best)

Nogmaals ik denk dat de kans klein is maar het is het proberen waard :smiley:

Bedankt iedereen!


Nogsteeds erg blij met deze en daarmee al weeweer aan het kijken naar de volgende :grimacing:
Heeft iemand hier toevallig de oranje scubadude plaat (378) versie van Soviet.Market? Zou graag een live plaatje van die wijzerplaat willen zien.

6 likes