Vostok Boctok Wostok Praat, Modding, en Foto's Spammen

Netjes gedaan. Volgens mij heeft de SMP wel een reliëf dial, maar weet het niet zeker.

1 like

Die waves zitten er al standaard op je hebt m ook in het blauw en grijs geloof ik, het zal ook niet een 1 op 1 mod worden want die bezel kan ik niet 100% gelijkend vinden, de insert is er wel, via namoki en de wijzers zijn ook niet helemaal gelijk.

Dus het wordt dan meer een smp inspired mod :upside_down_face:. Maar eerst mn bb58 inspired mod afmaken haha.

3 likes

Leuk bezig Julien , succes met je mods ! :ok_hand:

2 likes

Dankjewel! Hopelijk is de bb58 mod binnenkort af, wachten is nu op de bezel insert van namoki. Morgen de wijzers vervangen. Ben benieuwd hoe het wordt haha.:smiley:

2 likes

Goed voornemen! Mooi idee! Wordt het dan ook een 110 case?

1 like

Nah ik hou deze case gewoon, voor de mods kijk ik niet naar de case eigenlijk. Alleen de bezel en wijzers :sweat_smile:

2 likes

Iemand een idee:

Ik ben de wijzers aan het vervangen en ben bezig met de uur wijzer. Ik krijg m er niet goed op, hij blijft los zitten. Hij is speciaal voor vostok 2416b, zelfde als mijn uurwerk, hij is goed aligned maar het maakt niet uit hoe hard ik druk hij blijft los zitten…

Ik heb het ook weer f geprobeerd met de originele wijzers en dat gaat prima… Ben bang dat deze niet passen :pensive: heb al even een berichtje gestuurd op eBay…

Oei, dat is balen. Waarschijnlijk boring te groot. Heb je al even gemeten?

1 like

Daar ben ik wel bang voor, heb ze even naast elkaar gelegd en er zit verschil in…

Lekker dan :unamused::pensive:

Nu krijg ik de kroon niet meer terug,:joy:

Wat een gekut haha

1 like

Probeer hem helemaal dicht te schroeven, soms pakt hij bij mij ook niet

1 like

Dat probeer ik haha, ik zit gewoon onwijs te kutten, beetje chaggie van die wijzers :joy:

1 like

Kroon er helemaal in en dan met een pincet van binnenuit vastpakken en nog iets verder het uurwerk in proberen te trekken.

2 likes

Gelukt, thanks!

Hopelijk heb ik het uurwerk niet gesloopt, zal me niks verbazen haha.

2 likes

Top! Dat truckje heeft me al vaker geholpen.

1 like

Even contact gehad met raffles time, ik krijg een nieuw setje opgestuurd :slight_smile: top service :smiley:

De wijzers waren voor een seiko uurwerk, nier de vostok :slight_smile:

Volgens mij heb ik gister wel de handopwindfunctie gesloopt :thinking:

Op Vollmer mesh band

5 likes

Netjes opgelost! Fijn.

Wijzers liggen er toch af, even de wijzerplaat wegnemen en je ziet gelijk wat er mis is en mogelijk kunt repareren.

1 like

Heb alles weer terug gezet haha. Ik kijk de volgende keer wel even als de nieuwe wijzers komen. De rest werkt gelukkig wel dus ik laat het even zo :smiley: