Vostok Boctok Wostok Praat, Modding, en Foto's Spammen

Dank voor de reacties. Heb op het internet al gezocht maar tot nog toe heeft niemand ze in voorraad helaas. Dus mocht iemand iets hebben liggen hoor ik het graag.

1 like

Bij Vostok Watches24 heb ik 2 maanden geleden een horloge besteld en dat verliep allemaal prima.

Hoelang duurt het gemiddeld voordat je een verzendbevestiging krijgt? Nieuwe wijzers en dial besteld bij Vostok-Watches24. Beetje dubieus betaald met creditcard via OFD.ru.

Zal wel goedkomen, maar ben toch benieuwd…

Onderweg.
Geinig ding.
Vind ik het niets in het echt raak ik hem vast wel kwijt.

10 likes

Eens…

Lume is ook mooi…

5 likes

En met andere bezel, meteen andere look…

8 likes

Goede keus :+1:
Groetjes van zijn broer

7 likes

Dag andere mede forum leden.

Ik ben in bezit gekomen van twee Bostok/Vostok/Wostok heren horloges. Een familielid van mijn partner was horloge liefhebber en had deze twee nette horloges gekocht en vervolgens nooit gedragen. Ik kreeg de taak om even wat informatie op te halen over deze twee horloges. Degene van wie ze nu zijn wilt ze niet en zou ze graag verkopen.

Het duikershorloge ziet er, in mijn ogen, nog hartstikke goed uit voor zijn staat. Het andere horloge heeft wat gebruiksporen op de plexiglas. Verder zaten er geen documenten of dergelijke bij het horloge.

Wie o wie kan mij hier wat meer over beide horloges vertellen? Ik ben namelijk totaal niet bekend met dit horloge merk.

Bij voorbaat dank!

6 likes

De eerste is een Amphibia, met 200m waterdichtheid, een rvs kastje en een leuke witte Scubadude-wijzerplaat.

De tweede is een verchroomde Komandirskie, met op de wijzerplaat Yuri Gagarin? Dat is een fieldwatch met waarschijnlijk 30m waterdichtheid. Allebei hele leuke horloges!

Ik wist niet eens dat dit draadje bestond, de meeste Vostok-liefhebbers hier op het forum (ik ook) zitten geloof ik vooral op het algemene CCCP-draadje.

3 likes

Als die witte Amphibia te koop komt, ben ik misschien wel geïnteresseerd :wink:

2 likes

Hier hetzelfde voor de Gagarin

3 likes

Volgens mij heb je al een paar liefhebbers gevonden.

3 likes