Vostok Boctok Wostok Praat, Modding, en Foto's Spammen

Ik heb ze beide even los in een bezel gelegd voor je. ( Zilver/zwart en Ghost)
De ghost is erg mooi. Je moet alleen het lichtinval mee hebben, Anders zie je het wit nauwelijks.
Gunmetal gray is ook erg mooi

2 likes

Hier nog even de nieuwe caseback ring van Osc voor de crystal caseback.

2 likes

Osc maakt echt mooie onderdelen :ok_hand:

1 like

Helemaal mee eens Racerke.
Plus het is een super vriendelijke pol, goede service en erg netjes.
Klein beetje getikt, daar hou ik wel van :rofl: Ik heb vrij veel email contact gehad met hem.

Ik had 1 gepolijste movement holder die erg gekrast was, Er werd gelijk een nieuwe opgestuurd.
Hij heeft ze allemaal van ebay afgehaald omdat na controle bleek dat er meer waren met krassen ( de gepolijste versie stainless steel )
Het is een man met passie voor wat hij doet. Alles is tot in de puntjes netjes verzorgd, De producten maar ook de communicatie, aftersale, en de enveloppešŸ˜œ

Ik zal overigens niet snel een bezel kopen bij Osc. Dat is mij allemaal iets te grof. Dan vind ik de Borisbezel mooier, en Murphy te duuršŸ˜«

Iemand enig idee of er regels zijn voor het bewaren van garryflex blokken? Ik heb ze zojuist binnen gekregen. Ik weet alleen niet of ze nou licht vochtig zijn of gewoon koud aanvoelen.

Ze zijn allebei mooi inderdaad, ik ben er nog niet helemaal uit welke ik mooier vind.

1 like

Persoonlijk. Zou ik bij een lichte dial. Voor de ghost gaan. En voor een donkere dial voor de zilver/zwarten.
Maar dat is natuurlijk alleen maar persoonlijke smaak, En je weet het: over smaak valt niet te twisten :rofl:

Ik wil de Ghost voor onderstaande dial gaan gebruiken. De indexen en het randje om de datum zijn silver.

1 like

Valt dit ook onder een vostok mod :joy: :joy:
http://link.marktplaats.nl/m1113195525

3 likes

Creatief is het iedegeval welšŸ¤”

1 like

Ik kwam onderstaande Dial fotoā€™s net tegen op een andere site, Als in de loop der jaren de kwaliteit zo achteruit is gegaan geloof ik niet dat ik nog snel blij ga worden van een nieuwe Vostok.
(En er zijn der nog een paar van Meranom onderweg)

De onderste is hoe ze nu bij Meranom liggen.

2 likes

@Bos
Dat is de lichtval :relaxed:

Hoewel :joy::+1:

1 like

Ik moet eerlijk gezegd zeggen dat ik nergens de bovenste dial kan vinden van de 2, Ook niet op een 2e hands Vostok. Zijn de dials echt zo achteruit gegaan?

Pakketje!

1 Fototje van de inhoud, Voor de rest van de glimmers moet ik even de tijd nemen.

2 likes

Kan aan mij liggenā€¦ maar die witte puntjes op de uren zijn ook naar buiten geschoven :yum:
Lijkt me gewoon een andere dial, maar jullie mogen het zeggen, is niet mijn expertiseā€¦

1 like

Hi Bos,
Even een andere vraag; hoe hoog is de nieuwe caseback in verhouding tot de caseback die er al opzat? Het lijkt zo dik/hoog op de foto dat ik mij dan afvraag of het horloge nog prettig draagtā€¦ Alvast dank, gr. L

1 like

Beste Leeuwen
Ik zal bij het vervangen een vergelijkings foto maken.
:+1:

Hoi Bos, dit is zeker het pakketje dat de andere latere bestelling inhaalde in track en tracƩ?

1 like

Nee hier zat een pre order bij, Deze was van de 27ste December een stuk eerder besteld dan de andere pakketjes.

@Leeuw

Horloge ligt door de BackCase wel hoger op de pols. Maar zit zeker niet onprettig.

Een horloge ligt door een Nato bandje ook hoger op de pols. Ik zal morgen eens kijken of ik het kan vergelijken (Uiteraard geen Nato met de Crystal case)

4 likes

@Leeuw
Hier kan je de dikte goed zien


Verandert de looks wel mooi en draagt niet onprettig.

3 likes

Bedankt! Een stukje hoger dus, maar het leek even vrij veel.
Binnenkant komt dan ook mooi tot zā€™n recht :smile:

7 likes