Vostok Boctok Wostok Praat, Modding, en Foto's Spammen

Mijn laatste status is

Released from Russia
14 January 2018, 06:25 102972, Sharapovo

Bij mij veranderde het nog maar net.

Bij mij is de laatste actie 2 Januari.
Vandaag even met Dimitry gesproken. Volgens hem is er gewoon veel vertraging door de feestdagen. Ik weet niet wat ik er van geloof.

Bij mij ook nog steeds geen verandering
Released from Russia, vanaf 6-1-'18

Houd ik niet vanšŸ˜•

Bij mij ā€˜released from Russiaā€™ sinds 28 dec en sindsdien niks :frowning:ļø

Grrā€¦ alleen maar een dial omdat ze verkeerde dial in de case hadden opgestuurd, laatste voordat ik eindelijk de mod kan gaan maken. De 9 andere onderdelen zijn allang binnenā€¦

1 like

Irritant he!? Heb zelf een Vostok Neptune onderweg.
Wat voor mod ga je fabriceren @Dao?

1 like

Hier ook laatste actie van 2 januari.

Dit was mā€™n inspiratiebron :slight_smile: strap en bezel insert zijn hetzelfde, maar andere kast, bezel, dial en wijzers anders. Wil er een mooi uitgebreid topic over schrijven als het klaar is!

4 likes

Erg mooi man! Die bezel op dit plaatje is helemaal top trouwens.
Ben benieuwd naar het topicšŸ‘šŸ»

1 like

Ja daarom vond ik deze ook zo gaafā€¦ maar conclusie, alles gedaan behalve die bezel gebruikt :joy: sowieso is die momenteel niet beschikbaar, maar ik heb voor de 710 case ipv 090 case gekozen, die vind ik echt mooi en ik denk dat de 090 bij mij te groot valt. En op de 710 case vind ik die bezel niet zo mooi staan. Of in ieder geval heel ander effect.

Ik heb daarom voor een murphy bezel gekozen
image

Past er mooier bij. Nadeel is dat ik nu uiteindelijk toch nog een mod met die bezel moet en zal maken :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

Heel gaaf!
Balen zeg, weer een horloge die je zelf mooi vindt in elkaar knutselenšŸ˜‚

1 like

Zo erg is het met deze vertraging, ik ben in gedachten alweer bijna bij de volgendeā€¦

1 like

Op de site vd Russische post is er niks veranderd, maar volgens de Vlaamse post gaat het plots snel!!

4 likes

Ja bedankt Š”тŠµŃ„Š°Š½, hebben we wat aanā€¦ Beetje ons de ogen uitsteken

:wink:

1 like

Maar je kan toch bij de Vlaamse of NL post iets zien nadat je een nieuw tracking nummer hebt gekregen?

Jawel hoor, met het eerste tracking nummer dat ik kreeg kon ik al van in het begin volgen via Vlaamse post.

Hier is het zo ver!

7 likes

Mooie klok Stefaan! :+1:

1 like

Holy moly, arrived in customs of Netherlands :scream:
Na ruim drie weken vertrokken te zijn, vierenhalf week geleden besteldā€¦

3 likes

Mooie Vostok en veel plezier met de NA!

1 like