Vostok Boctok Wostok Praat, Modding, en Foto's Spammen

Erg mooie Amphibian, die dial staat deze ook erg goed👍

1 like

Goed nieuws!!!:clap:

2 likes

Dank je.

Dank je.

Mooie dial!

1 like

Mijn pakketje is waarschijnlijk verloren gegaan in de post. De verkoper gaat mijn geld terugstorten (zegt hij)

Niet tof! Hopen dat je jouw geld terug krijgt.
Hoe lang heb je gewacht?

Op de post gegaan op 28 december 2017. Op 2 januari is de laatste melding en sindsdien niks meer gewijzigd.

1 like

Klote man :confused: hoop dat je zonder zeuren je geld terugkrijgt. De mijne ligt sinds 14 januari stil, nog niet zo lang als de jouwe maar ik begin het toch wel een beetje vervelend en eng te vinden nu


1 like

Ik zou toch nog even wachten. Mijne duurde nl. nog iets langer. Hij was geloof ik 23 dec opgestuurd, sinds 28e op ‘released from Russia’, tot vandaag geen update gehad. Vandaag eerst ‘arrived in NL’ en nu ‘forwarded for delivery within NL’. Ligt nu bij PostNL en wordt morgen bezorgd.

Die is vast niet zoek :+1:. Komt hij van Meranom?

Ik hoop dat de mijne van Meranom ook verloren is gegaan, Ik wacht al zolang ik ben er al op uit gekeken :rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

3 likes

Ja heb ik ook een beetje :unamused: ik had nu een andere kast gekozen
 Verder gelukkig wel genoeg onderdelen en ideetjes maar qua kast kan ik niks

Gelukkig is het een vostok van 120 euro. Ik heb ook nog een sarb 035 die zoek is van 300€ :disappointed:. Zo komt er snel een einde aan een hobby.

2 likes

Er raakt veel zoek bij de post.
Alleen al hier op het forum tientallen per jaar.
Bij mij laatst ook, gelukkig ging het om een nato bandje.
Je vraagt je af waar dit spul allemaal blijft.

1 like

Hier gaat vrij weinig mis, “Mijn” postbezorger “Marokkaan” dat mag ook een keer gezegd worden) van post nl Is een topper, Ookal past het zonder handtekening in de brievenbus. Hij brengt het 4 hoog. Ik ken zijn route en als ik het pakje net mis pik ik het onderweg op, soms komt hij zelfs de zelfde dag nog even terug. Owja ik benbest een racist. Soms noem ik hem namelijk de moderne sinterklaas.

2 likes

Ik krijg net een notificatie van vertraging, het komt maandag. Want PostNL. :poop:

1 like

Mijn postbode vroeg laatst of hij mijn pakketjes niet gewoon standaard bij de buren mag brengen omdat ik er soms niet ben. How about no, gekkenhuis. Maarja de postbode is voor ons het gezicht van een grote organisatie en bij internationale post zelfs meerdere organisaties, wil niet zeggen dat alles wat er mis gaat zijn persoonlijke fout is natuurlijk. Maar dat het een bende is is wel duidelijk, kwijt, vertraagd, opengescheurd, bij buren gebracht zonder bericht; het gebeurt gewoon veel teveel.

1 like

Voeg daaraan toe: gewoon bij je voor de deur zetten op een plankje


Heb jij je zwarte Atlas bezel al trouwens

Nee die bezel is nog steeds niet beschikbaar, wil hem inmiddels ook al niet meer :joy: ik wil nu een zilveren (maar die is er ook niet).