Vostok Boctok Wostok Praat, Modding, en Foto's Spammen

Zeg ik nie :joy:

1 like

Nog een! :wink:

1 like

Nieuw bandje erop.

Ben nog steeds erg content met deze @vouwfietser mod.
Ik wil zeer zeker nog een rus meer in de kluis krijgenā€¦

2 likes


Ik heb een mod gemaakt met 710 case, SE dial, gesigneerde kroon, pepsi bezel en een blauwe Nato.
Laat de zomer maar komen :slight_smile:

11 likes

Super mooi! Ik vind de Pepsi nooit mooi
Maar in deze combinatie vind ik het werkelijk mooi!

Beter verkopen hoor dan zelf de hele zomer ermee moeten lopenā€¦:wink:

Thanks! Ik heb dat ook vaak met pepsi`s, maar in dit geval ben ik zeer tevereden.
Ik geloof dat dit een blijvertje is :slight_smile:

Ik hoop van niet. Haha

1 like

Heb een bezel removal tool gemaakt in Russische stijl.
ā€œRed jezelfā€

Kreeg namelijk de gladde Murphy bezel niet verwijderd van mijn mooie vintage scuba dude. Zat loeivast en heel strak. Geen mes tussen te krijgen.

Vind op deze de orginele bezel beter.

Dus na googelen hoe een professionele uitvoering eruit ziet, deze exact nagemaakt. :wink:

Een perfecte scheiding! Zonder krassen of verwondingen. Zit inderdaad veel oude prut onder die bezel. Zat dus totaal verkleefd. Eerst maar eens gaan poetsen. :wink:

8 likes

Respect Jan daar zou Lenin trots op zijn.BTW Ik geniet erg van je scuba dude volgende maand wil ik er ook een bestellen.
Wat raad je me aan,qua website bedoel ik.

2 likes

Bedankt Hein,
Die oude scuba dudeā€™s zoek ik op eBay. Internationaal. Tijdje dagelijks een keer kijken. Ze duiken wel op, maar zijn ook snel verkocht. Zeker de mooie. Pas op dat je geen slechte wijzerplaat koopt. Flink uitzoomen op die fotoā€™s. De rest is makkelijker te vervangen indien nodig.
Op deze moest ik bieden. Viel me nog mee 89 Engelse pond. Incl verzenden. :slight_smile:

1 like

Of bedoelde je een nieuwe Amphibia Hein?
Dan zou ik beslist naar Meranom gaan. Prima levering, service en communicatie. En nette prijzen.

Ja een nieuwe

Meranom dus! Googelen maar. :grinning:

1 like

Meranomnisntop, Chistopolcity ook betrouwbaar en een heel aantal ebay verkopers ook oa Zenitar

2 likes

Als een ware Sovjet burger die zelf zijn Lada (nĆ©e Fiat 124šŸ˜‰) repareert!

1 like

Ik had ooit een Gaz 14 :disappointed_relieved:

1 like

Nog een vraag over dat rubber bandje bij mijn klokje, was dat origineel ? Paste mij nauwelijks maar ik heb de laatste jaren dan ook een mooi kapitalistisch dieet aangehoudenšŸ˜Š

2 likes

Hoi Hein, nee origineel zijn de " verschrikkelijke pols haren epilerende" metaal banden. Die worden door de meeste mensen meteen weggegooid.

Ok vond hem mooi staan. ik bewaar hem.

1 like