Vostok Boctok Wostok Praat, Modding, en Foto's Spammen

Nee, het is de 02/20/30/40 black


Was zomaar een voorbeeld qua grootte, maar ik weet dat deze mooi mat zwart is.

1 like

Deze vorm ligt ook lekker op de pols. Wel een hele scherpe kast, je zou je vingers er aan open kunnen halen.

Volgende stap dus wellicht de iets bredere matte bezel.

4 likes

De grotere bezel erop van @Marijn2. Mooi mat zwart! Maar wel weer wat aan de lompe kant qua cijfers…

2 likes

Ander aanzicht…

4 likes

Hmmm, ik zie je punt :thinking:
Wat is wijsheid? Bredere bezel lijkt inderdaad wat uit balans met de wijzerplaat, maar past ietsje beter bij de kast. Andere (originele) bezel past beter bij de wijzerplaat.
Als ik mocht kiezen zou ik toch terug gaan naar originele bezel :roll_eyes:

Bedank Jan! :joy:

Ja, ik weet het. Sorry man!
Maar als je geen fouten maakt, dan leer je niks!

1 like

Ach ik laat 'm lekker zitten (bezel wilde er ook niet meer vanaf dus). Als ik nog eens een horloge vind waar ie wel mooi op staat wissel ik 'm weer. Of anders naar het blauwe gedeelte :cry:

Dat is ook zonde. Als een bezel er op gaat, kan hij er ook weer af. Wel voorzichtig zijn, eventueel vanaf een ander plekje proberen en schilderstape gebruiken op je hefboom (bv achterkant schilmesje) om niet te beschadigen.

Ik zie je punt ook idd. Het komt waarschijnlijk door de dail. Ik heb deze bezel ook wel eens gebruikt(heb er nog een) met een scuba dude en dan staat het weer erg gaaf…(of andere dial zonder cijfers dan waarschijnlijk)
Ik denk dat als je hem in het blauwe gedeelte zet dat je hem zo kwijt bent. Als je hem er helemaal onbeschadigd en niet verbogen vanaf krijgt mag je hem ook terug sturen. Idd wel uitkijken dat je je geborstelde 020 kast niet beschadigt bij het verwijderen…
:wink:

1 like

Ik hou 'm hoor, is een excuus voor het zoeken naar een bijpassend horloge met dial zonder cijfers.

1 like

Haha. Ik heb jouw deksel nog niet binnen overigens. Zal morgen wel komen



Voorbeelden waarbij deze bezel wel zeer goed staat in mijn optiek.

5 likes

Aan het googelen naar een bijpassende wijzerplaat maar nu wil ik deze (met een 020 kast natuurlijk). Ook de smalle bezel, maar wat een lekkere kleurtjes!

10 likes

Succes met het vinden van die sandwich wijzerplaat…

1 like

Die is wel heel mooi, weet je welk nummer het is?

Heel mooi inderdaad. Ben benieuwd waar je die bezel vandaan kunt halen. Iemand een idee/link?

Ik denk dat dat deze bezel is

2 likes

En nu nig de wijzerplaat :grinning:

Dat wordt lastig denk ik. Dit was een SE model. Een wijzerplaat die er erg op lijkt, maar zwart is en niet sandwich is deze: