Hm die van mij ligt dus nog in Rusland , laatste update ook hier 3 april
Idem dito hier. Wel erg lang onderweg Begin er aan te twijfelen of het uberhaupt nog aankomt
Heb er toch even 175 euro in zitten
Zelfs toen het bijna zeker was dat Hitler Rusland ging aanvallen leverde de Russen netjes hun producten zoals was afgesproken met Duitsland,
Waarom zou het tegenwoordig anders zijn? Persoonlijk denk ik dat “ons” postsysteem problemen heeft.
Erg interessant hoe het zat met de handelsbetrekkingen tussen Nazi Duitsland en Stalin Rusland.
Denk dat de Russen erg leveringstrouw zijn, vrees voorlopig nog niet voor uw horloges!
Ze zullen vast wel een keer komen als dit een beetje over is, tis nogal een dingetje dat corona in Rusland
Misschien sla ik een beetje door, bezel nu ook zwart gemaakt
Nu op zoek naar een zwarte wijzerplaat en misschien andere wijzers om het af te maken oh ja en een nieuw bandje
Mooi uitgangspunt, door het zwart is het racy er wel een beetje vanaf. Wordt nu meer een military uitvoering. Ook gaaf.
Klopt, ik ga ook op zoek naar een andere wijzerplaat, weet alleen niet zo goed wat ik wil, ik zat aan of zwart of donkergroen te denken maar moet nog de juiste tegen komen
Het ziet er op de foto wel een beetje plastic achtig uit als ik zo kijk, In HeT EcHt Is HeT MoOiEr
Een tijdje geleden heb ikcontact gehad met iemand van de Douane.
Pakketjes liggen daar zelden, die liggen gewoon in een sorteercentrum van Post.nl of DHL.
De douane pikt er alleen pakketjes uit op die locaties om te controleren, zelf hebben ze geen inkomende goederen opslag.
At costums is dus een beetje misleidend, nooit geweten.
Zat ik ook inderdaad aan te denken alleen ik heb al zo een onderweg voor een andere mod en om nou 2 dezelfde te hebben vind ik zo wat
Spuit je hem zwart
Gewoon alles zwart
Stock 030599
Zo maar even glaasje wat poetsen en kijken wat ik ermee ging doen.
Pakketje 1 is dus net binnen.
Pakketje 2 bevat een uurwerk met een 24u wijzer en centrale secondewijzer als het goed is… .
Nu nog een 12 u plaat…
Coating er maar weer af gehaald (eigenlijk wilde ik 'm opnieuw coaten) bezel gebrushed en vind 'm zo eigenlijk veel vetter, bezel lijkt nu wat “gouder” denk dat ik 'm voorlopig zo laat…
… Tenzij ik weer een ander idee krijg
Hé, nou is tie weer racy. Toch ook leuk. Andere erbij om military te maken?
Zo vind ik hem toffer. Die bezel knalt er lekker uit zo.
Bandje en dial matchen mooi met de kast en bezel.
Zou hem zo laten.
Die military is onderweg, nou ja, die ligt nog ergens in Rusland
Dat idee had ik ook al toen ik die bezel schoon ging maken, denk inderdaad dat ik 'm zo laat😀
Mannen, vrouwen Boctok modding fanatics,
Dit kan interessant zijn voor wie regelmatig aan zijn Boctok caliber werkt.