Vostok Boctok Wostok Praat, Modding, en Foto's Spammen

Vers binnen vanuit Rusland, geinig ding.

13 likes




Niet dat dit iets is wat ik zou proberen, maar zeker gaaf om te zien :rofl:
4 likes

Das snel :grinning:

5 likes

Die onderste :star_struck:

2 likes

Die is zo wijs in het echt! Ik ben 'm nu aan het monteren, foto’s volgen later :grinning:

2 likes

Wat gebruiken jullie eigenlijk om bezel inserts te monteren, ik heb dat in het verleden wel met van die speciale dubbelzijdige tape “ringen” gedaan.
Maar die zijn inmiddels op/kwijt en vind het ook weer zoiets om er weer meerdere te moeten bestellen.
Er is er namelijk een los gekomen bij mij(die had ik ook zeer slecht vastgezet :sweat_smile: )
Is lijm ook een optie en zoja wat gebruik je dan voor een net resultaat?
Ik zat te denken aan lijm die bij opwarmen weer los komt o.i.d. dit leek mij wel handig.

2 likes

Wat een combo :heart_eyes: die yacht master bezel is echt heel echt tof! nu nog wachten op de Mercedes wijzers voor de grijze :grinning:

10 likes

Lekker hoor.

1 like

Deze al diverse keren gebruikt en werkt iedere keer weer top.
Klein beetje aanmaken en met een satéprikker o.i.d. verspreid over de bezel wat kleine puntjes aanbrengen.
Hoeft echt niet teveel want anders pers je het er weer tussenuit. Deze werkt ook goed voor keramische inlays.

1 like

Pb maar even anders, ik heb nog wat “stickers” liggen.

1 like

Eeeeindeljjk mijn bezel binnen uit moldavie.
Kan ik morgen met een gerust hart en volledig gevoel meedoen aan Vostok Vrijdag.

11 likes

Ohja. Zit nog een pak losser dan de originele bezel. Maar is wel een mooie (milsub style?)

Lekkere combi!

1 like

Gewoon het draadje pakken van de originele bezel!
Mooi horloge zo!

1 like

Dat was al naar de eeuwige duikersdiepten. Was beetje krom, waardoor ik de originele bezel er niet meer opkreeg.
Misschien doe ik later eens. Nu gaat hij zo aan m’n pols.
Er is nog een zwart grzije bond nato op weg ervoor

1 like

Bij wie heb je deze besteld ? Zijn mooi hoor :+1:t2:

Deze heb ik bij AM-watches besteld! :smiley:

Ik heb nu wel de originele draadjes er in gedaan maar vooral bij die groene merk ik dat de bezel vrij los zit en gemakkelijk los te halen valt, iemand een idee hoe dat kan? Ander draadje misschien er in doen?

1 like

Misschien toch die bij de bezel zat erin doen?
Als ie te los zit kun je hem er ook uithalen en dan het draadje voorzichtig een beetje naar binnen buigen op de hoeken. Naar binnen is vaster en naar buiten is losser. Maar wel voorzichtig want je wilt niet dat ie verbuigt.

2 likes

Er zaten geen draadjes bij die bezels :thinking: maar ik heb die van jou nog thuis liggen, die je bij die strap had gedaan, die ga ik wel proberen en anders inderdaad even modificeren. Thanks!

2 likes

Goeiemorgen heren

Binnenkort even kijken voor een 100 kast. Kan de hele handel zo verplaatst worden? Of iig de wijzerplaat/bezel. Ik wil er eigenlijk dus niks aan veranderen, enkel en alleen de kast. Wie er wat heeft liggen: geef maar een gil :sunglasses:

8 likes