Glasparelstralen staat er op de website
Ok, je kunt ook nog naar zelfzandstralen.nl
Dan kan je een cabine huren per kwartier ofzo en het zelf doen. Kost je een paar Euro.
Dat is ook nog een idee inderdaad, ligt alleen niet echt heel gunstig voor mij lijkt me wel vet om het zelf te doen, toch een stuk unieker.
Dat was mijn afweging ook. Zou me een halve werkdag kosten
Onderdelen zijn besteld!
1x een mercedes wijzerset met aparte blauwe secondewijzer van one second closer
en 2x een AM-watches bezel in de kleuren olijf en 3d silver
Check even goed of je snel respons krijgt van AM! Prima gasten hoor maar ongelooflijk traag. Ik heb ze zelfs een keer moeten bellen nadat mails principieel niet werden beantwoord. Uiteindelijk leveren ze altijd wel gewoon netjes. Ik zou zeker even een extra mailtje sturen dat je ze hebt besteld via de site
Bedankt voor de tip! Ik ga het in de gaten houden, heb jij ervaring met de levertijd van deze club?
Ja ik heb twee keer iets besteld bij ze. Alle twee de keren verliep zeer traag.
Ik denk dat je ze voor bent als je meteen even een mail over je bestelling stuurt om ze even wakker te schudden.
Ze leveren overigens gewoon netjes hoor, daar hoef je je geen zorgen over te maken.
Groeten,
Marijn
Dankjewel! Ik heb even een mailtje gestuurd met de vraag wat de geschatte levertijd is haha.
Kerels en kerelinnen,
Ik zit er over te denken om een 710 aan te schaffen. Op komandirski.com ben ik deze tegengekomen:
Met de goude wijzers zat ik er aan te denken aan deze stijl bezel en insert:
Uiteraard mag de band weg en vervangen worden.
Dan de vragen aan jullie, omdat dit mijn eerste Vostok wordt en eerste mod project:
- Weten jullie waar ik een leuke ‘‘plug and play’’ bezel kan vinden, en bezel inserts van de SKX bruikbaar zijn hiervoor?
- Is komandirski.com een toffe site? Ik merk dat het een stuk goedkoper is dan meranom.
Thanks.
SKX bezel inserts zijn, hoe kan het ook anders, alleen bruikbaar bij een SKX bezel, deze kan je op meerdere sites halen zoals E-bay, namokimods, dlwwatches, one second closer etc etc. Over het algemeen heb je dan wel wat meer keuzes qua inserts. Als je een gewone vostok bezel zoekt kan je kijken op one second closer of AM-watches.
Komandirskie is een goede site, ik heb er recent 2 vostoks besteld, duurde wel 3 maanden voordat ik ze binnen had maar dat kwam door corona. In de tussentijd meerdere keren contact via de email gehad met de eigenaar en ik kreeg telkens netjes en vlot antwoord terug. Ik raad komandirskie zeker aan.
Overigens is de bezel op je afbeelding van am-watches
Oke, tof. Kan ik met die bezel gewoon vooruit? Of heb ik nog staaldraad nodig ofzo?
Is er ergens een SKX bezel die werkt met de 710?
Ik zou sowieso een paar veren voor de bezel meebestellen ->
https://komandirskie.com/catalog/aksesuary/zapchasti_parts/pruzhina_dlya_bezelya_vostok/
Helaas niet leverbaar op het moment bij Komandirskie.
Maar daar moet je voor minimaal $21 dollar bestellen (uit mijn hoofd).
Montage wil nog weleens misgaan (is mijn ervaring), is het handig dat je er al een paar hebt liggen en niet hoeft na te bestellen.
Andere bezel vragen gaan vast beantwoord worden.
https://www.vostok-poljot.com/custom_bezels/bezel_bos
Iemand ervaring met deze bezel voor de 710? Ik heb de 710 net besteld!
Prima bezel, heb er zelf ook een aantal bij hen besteld. Er zijn mensen die de verjonging onder de rand niet zo mooi vinden. Hebben dan liever directe aansluiting aan de kast. Met de 710 zal je niet direct problemen hebben met de kroon maar met bijvoorbeeld de 420 moet je voorzichtig zijn dat de bezel de kroon niet raakt.
@Herman-Jr Ik laat hem voor nu even gaan, kun jij hem verkopen in huidige staat👍 Daarbij verwacht ik mijn 710 pas over 3 maanden😅
Toch bedankt voor het aanbod!
Zal nu wel wat sneller gaan hoor, ze hadden een partij van 300 stuks die vast zaten in Rusland. Er waren ook bestellingen bij die wel gewoon goed gingen
Wie zocht hier ook al weer een 090 bezel die niet leverbaar meer was bij Meranom?
Ik kan het bericht niet zo snel vinden.