Vostok Europe Antonov loopt niet meer. :(

Bummer…Ik zet mijn Vostok netjes gelijk schud even en niks meer…

Ik heb hem al ingepakt en een mailtje verstuurd. Morgen zend ik hem retour. Ik hoop dat het snel opgelost is.
Gelukkig heb ik nog andere horloges om te dragen. :smiley:

Wat rot zeg, hopen dat dit snel opgelost is. Die van mij blijft nog goed lopen,maar ik hoor graag van je wat het probleem was.

Heeft ie van mij ook een keer gehad. Na hem een paar keer echt tegen mijn hand geramd te hebben begon ie weer te lopen.

Bah, wat jammer! Wie weet help Tom Koerts zijn tip. Opsturen kan altijd nog:)
Succes!

Da’s balen! Hopen dat het netjes opgelost wordt.

Succes,

Martin

De hele Vostok Europe lijn is echt troep, gaat 1 op 1 kapot :S
Jaartje verkocht dat spul echt een ramp.

Spaar even door voor een beter russisch product, zou ik aanraden iig.

Waarom dan Russisch? Japans (van enig niveau natuurlijk) levert ongetwijfeld minder ellende op.

hans

Dit is natuurlijk echt sneu mag toch eigenlijk niet gebeuren de antonov heeft hier in limburg al vaker stil gestaan maar uiteindelijk liepen (vlogen) ze na een tijdje weer;)suxses ermee ik denk dat het wel goed komt

gr Pieter

Nou rammen ga ik niet dus gewoon ff retour. En met een Vorige Vostok nooit problemen gehad. We wachten gewoon even af.

Vervelend voor je. Hopelijk is er snel een goede oplossing!
Hou je ons op de hoogte?

Vanmorgen een nette email gekregen met tips om hem toh aan de praat te krijgen. De tip was opwinden. :smiley:

Ik heb even geantwoord dat er geen beweging in te krijgen was en dat hij onderweg is. Ze gaan het z.s.m. in orde maken.

Ze zullen wel bedoeld hebben dat je je flink zou opwinden over hun mailtje! :smiley:

Oww jammer ik was net van plan om een Vostok Europe te bestellen weet nou niet of ik het moet doen… Hoe doen ze het over het algemeen ??

Veel succes !

Die van mij loopt heel goed en mooi op tijd. Alles oogt en voelt ook goed, maar dit zegt natuurlijk niet alles.

Ik zou zeggen wacht even hoe de garantie bij Dreski uitpakt. Als dat goed geregeld word kan je er zeker een kopen.

Die van mij loopt, zoals ik in een ander topic ook heb gezegd, als een tierelier. Niets mis mee.

Groeten,

Martin

Keurige mail gekregen dat hij is ontvangen en 12 september naar de dokter gaat. :smiley:

Nou, dat klinkt toch al heel netjes! (tu)

Zal wel goed komen :wink:

Waarschijnlijk is het een kleinigheid.

Ik heb zelf een viertal Vostok Europe’s (waaronder de sub van Dreski en die lopen allemaal prima. Het zijn redelijk robuuste werkjes, dus…

Komt zeker goed…

MVG,

Chris.

Net dit bericht gekregen.

Wij hebben zojuist uw horloge retour ontvangen. Het horloge is bijgeregeld en loopt weer perfect!

Uw horloge wordt vandaag aan u geretourneerd. Weer veel plezier toegewenst met uw horloge!

Met vriendelijke groet,

Wereldhorloges B.V.

Hij liep ook een beetje te snel en dat is nu ook geregeld. Morgen kan hij weer om de pols. :smiley: