Vostok-Europe Rocket N1!

Ja echt een heeeeel mooi horloge. erg stoer.

Veel plezier ermee!!!

Klinkt me bekend :(, ik heb het zelf gehad met een Vostok-Europe Kommandirskie.

Gelukkig heeft wereldhorloges wel een geweldige service (tu)

Ziet er goed uit! Hopelijk zijn de problemen snel verholpen en heb je 'm zo weer aan de pols. En ja, een Nato is in het begin wel even wennen.

De tweede Rocket N1 is binnen:

(de niet-ge-pvd’de versie is de laatste aanwinst ;))

Mooi Horloge!
Ik zit zelf al een tijdje te twijfelen over een Vostok K3.
Heel veel draagplezier
groeten
Marijn

Marijn2 Schreef:

Mooi Horloge!
Ik zit zelf al een tijdje te twijfelen over een
Vostok K3.
Heel veel draagplezier
groeten
Marijn

Hou er dan vooral rekening mee dat de klokjes er erg leuk uit zien, maar qua kwaliteit niet denderend zijn. Mijn uurwerk staat minstens 3 keer per dag stil. Als het goed is wordt dat binnenkort verholpen, ik zal er is een revieuw over schrijven na de service-beurt ;).

staan ze 3 keer per dag stil ??
alle twee je modellen?
dat is wel heel erg kwalijk.
Groeten
Marijn

Allereerst proficiat met je nieuwe aanwinst.

Maar zo vaak stilstaan vind ik ook kwalijk. Hopelijk dat ie straks goed terugkomt.

Het viel me op dat de PVD laag er nog netjes uitziet na bijna een jaar. Ik vrees zelf voor krassen op PVD. Heeft ie echt niks opgelopen, of heeft ie in de doos gezeten?

P.S. Moest ineens hieraan denken toen ik je foto’s zag:
http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,195129,195129#msg-195129

De zwarte versie in ieder geval wel, tenminste als ik hem draag. Even flink hard schudden zorgt ervoor dat het alles weer begint te lopen, maargoed even afwachten hoe het horloge zich na de service gedraagt, het lijkt me dat het dan goed moet zijn…

@ marnix_moed:
Ja klopt, het PVD blijft erg goed. Het is zeker niet zo dat die alleen in een doos ligt, hij wordt denk ik wel minstens 2 dagen per week gedragen. Alleen op de kroon zit een heel klein puntje zonder PVD.

Nu je het zegt, herriner ik me dat topic weer :wink: Ik zal daar wel even een linkje posten;).