Wat een geweldig vooruitzicht zo’n begerenswaardig horloge.
Ik vind het een fraaie, sportieve en kordate klok met een mondiale tijdweergave. Chapeau!!
En nu maar wachten op de postbode……………………X(
Doch voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op!!
En nu vooral niet even een boodschap ofzo gaan doen. Want die postbodes blijven net zolang om het hoekje staan wachten totdat je heeeel even weggaat, en dan doen ze, bij voorkeur op vrijdag, een briefje in de bus dat je de volgende WERKdag, of wel maandag middag, hem op het postkantoor kan ophalen…
Ik vind het persoonlijk een prachtig horloge zo met de zwarte band, het is alleen behoorlijk zonde dat er geen saffierglas op zit… (De eerste duidelijke kras is alweer binnen :(). Er gaan hier zat verhalen rond over ene Rob, zou die hier ook een saffierglas voor kunnen regelen? In dat geval zou ik dat best graag willen. Maargoed nog een foto:
Het horloge draagt heerlijk, je voelt goed dat je iets om je pols hebt maar het is absoluut niet hinderlijk. Verder bevalt de kleur pvd-zwart me ook prima.
Hierbij foto’s van de Vostok met de vandaag aangekomen NATO eraan ;). Ik moet nog wel even wennen aan hoe dat flapje erboven uitsteekt, maar het zit heerlijk! en ik vind het opzich ook prima staan (tu). Ben benieuwd wat jullie ervan vinden
Ik dacht eerst dat het weerspiegeling van een paar takken was:+
Het is altijd zonde van een horloge, maar het hoort er nou eenmaal bij.
Op de NATO ziet het er ook erg goed uit!:~
Helaas kampt dit horloge momenteel met wat mankementen. Het uurwerk liep de laatste tijd regelmatig niet meer, even de tijd verzetten werkte dan meestal. Natuurlijk hoort dat niet bij een horloge. Daarom is die op het moment weer terug bij wereldhorloges b.v. waar hij wordt nagekeken. Tevens krijgt het horloge een nieuw glas en lunette. En dat allemaal onder (extra) garantie! Toch netjes, maar wel vervelend natuurlijk.