Hallo,
Even voorstellen, ik ben Marco.
Door deze site ben ik uiteindelijk terecht gekomen bij Wereldhorloges.nl. ik zag een hoop positieve reacties staan over de internetwinkel en ik moet zeggen dat de communicatie ook prettig en vlotjes verloopt. Uiteindelijk gaven zij ook voor mij de doorslag bij de aanschaf van een Vostok Kommandirskie. Leuk horloge voor relatief weinig geld… niet dus.
De eerste weken liep het horloge elke dag een aantal minuten voor (schijnt de eerste weken “normaal” te zijn bij een automaat), totdat de grote wijzer ineens niet meer vooruit wilde, maar de andere wijzers en datum overigens wel. Na overleg met iemand van Wereldhorloges.nl het horloge opgestuurd en na een paar weken kreeg ik het gisteren gerepareerd terug. Nu heb ik het een dag gedragen en ben ik de kroon verloren!?! Het pinnetje om de wijzers te draaien zit er nog wel in, maar het dopje is simpelweg afgebroken.
Nu heb ik al een mail naar Wereldhorloges.nl verzonden met de vraag hoe ze dit willen oplossen, maar ik ben eigenlijk benieuwd of er meer mensen slechte ervaringen hebben met Vostok horloges, want dit vindt ik niet normaal.
Groeten,
Marco