Vostok Komandirskie aanwinst

Wachten duurt altijd lang maar toch nog redelijk vlot deze Vostok Komandirskie ontvangen van Vikor (Zenitar). Duurde nu 15 dagen.

Deze vind ik toch wel 1 van de mooiste tot nu toe:

Dat is een mooie komandirskie. Het blijft onvoorstelbaar hoeveel value for money deze klokjes bieden.
Bij koop van Zenitar zit het met aftersales in elk geval wel snor.

Veel plezier gewenst met deze rus. (tu)

Zijn broertje zegt goeiendag.

Mooie uitvoering deze commander.
Victor is mijn hofleverancier, super betrouwbaar, ik heb vandaag bij hem weer een Amphibian gekocht, maar darover later meer.

Veel plezier met deze mooie Vostok, de leren band staat hem goed.

Mvrgr, Erik

Gefeliciteerd(tu) Mooie klok!

(Naast-Mijn-Schoenen-Lopen-Modus ON)

Ik zie dat het jarenlange laten zien van m’n ‘Russen’ een aardige spin-off op dit forum heeft:)

(Naast-Mijn-Schoenen-Lopen-Modus OFF)

Het nadeel is dat er een ‘prijsopdrijvend’ effect uit voortkomt…:#

Mooie aanwinst, en bij Zenitar is het vetrouwd kopen.(tu)

Zelf ben ik meer van de wat oudere Russen, onlangs deze Komandirskie gescoord en hij is onderweg.

Mvrgr, Andre

Een leuke Rus! (tu)

Mooie Rus, geniet ervan.

Eenvoud siert !

Voordat ik mijn Amphibia kocht heb ik ook overwogen om een dergelijke Komandirskie te kopen.

Veel plezier ermee.

Weer zo’n fijne rus! (tu)

Veel plezier ermee!

Een hele mooie Komandirski. Toch wel één van de mooiste uitvoering die ik gezien heb.
Ik wacht zelf rustig af tot mijn Vostok Amphibian binnen is.

Mooie Rus, gefeliciteerd ermee. Bij Victor kun je goed kopen!!! Gister is een nieuwe bezel gekomen voor mijn huidige amphibia en er is ook nog een blauwe scuuba dude onderweg.

Gr Wouter

Dank voor de leuke reacties. Dit is niet mijn eerste Rus en zal zeker niet de laatste zijn. De volgende wordt een doublé Komandirskie met de kroon op 2 uur. Weet alleen nog niet precies welke het gaat worden. :sunglasses:

Mede dankzij de goede ervaringen van dit forum durfde ik een jaar geleden het wel aan om bij Zenitar te kopen. Anders had ik het nooit gedaan, bestellen uit Rusland.