Vostok virgins

Hier handleiding voor Vostok kopers die geen beschrijving hebben gekregen. Nee de kroon is niet stuk.

“Handleiding voor Vostok horloges” https://meranom.com/en/vostok%20watch%20instruction%20manual.html

Nou, dat is dan zo’n beetje het enige dat niet stuk is🤔

Ik moet wel zeggen, ik ben nog geen horloge tegengekomen dat zo lekker opwindt als een Vostok. Die kroonactie voelt zo strak dat je ieder klikje voelt en dan dat heerlijke geratel erbij. Ik krijg daar iedere keer een vrolijk gevoel van.

Edit: er staat trouwens niets in het artikel over de “wiebelige” kroon.

9 likes

3 likes

Dat horloge blijft zo’n pracht om naar te kijken :drooling_face: als je die ooit van de hand doet, wil ik mezelf warm aanbevelen :wink:

En van de Vostok zal ik binnenkort te weten komen, mijn KWF-winst is net binnen bij broederbill, binnenkort ophalen

1 like

Thanks! Aan deze heb ik zoveel lol beleeft, die gaat nooit meer vrees ik. Bedenk me net dat dit m’n 2e automaat ooit is die ik net als de eerste ook nog steeds heb. Nu gaat ie helemaal nooit meer :grin:

1 like

Blijft een mooie innovatie. Ook de ring op het rubber aan de achterkant is top.

Ik dacht eerst dat de mijne stuk was, maar het schijnt te horen.
En het schijnt nog 1 van de veiligste manieren van opwinden te zijn om je uurwerk (caliber) niet te verne*ken).

Eerdaags verwacht ik een Vostok Amfibia Scuba, dus thnx voor de info :slight_smile:

Ehm nou ehm hij is zogenaamd niet binnen en staat stiekem naast alle anderen…:wink: Not!
Hij is echt mooi. Moest toch ff checken of de reis goed was gegaan.
Hij staat netjes op de plank voor @Twix ophaal service

1 like

Aaah super! Ben blij dat het horloge goed is aangekomen én in goede handen is :grin: