Vostok

Is Vostok een goed horloge en waar kun je ze kopen?

Welke Vostok bedoel je, Vostok Europe of Vostok Russia?

Arjay

Vostok Europe

Als je er geluk mee hebt heb je een leuk horloge.

Maar ik heb tot nog toe alles wat ik verkocht heb daarvan 1 op 1 terug gekregen ter reparatie.

Spaar liever door voor een Aviator

Als je zou gaan voor een Vostok Breeze of een Vostok Century time of een black diver kortom Vostoks met een caliber 2416B ben je denk ik vooralsnog op dit moment beter af dan met een Vostok Europe voorzien van een Vostok 2436 caliber. De laatste is een nieuw caliber en ik krijg toch de indruk van de verhalen die de ronde doen dat zich kinderziektes voordoen. De Vostoks uit Rusland voorzien van 2416B caliber zijn ten eerste goedkoper, dan maakt een seconde meer of minder ook niet uit, maar het 2416B caliber is redelijk uitgekristaliseerd. Je kan het niet vergelijken met bijvoorbeeld een Eta 2824 caliber, maar daar is de prijs dan ook naar. Een black diver heb je al voor rond de 55 euro. De breeze kost rond de honderd euro. Bovendien heeft Vostok Rusland recent wat trendy divers uitgebracht met kuststof kast in diverse kelurstellingen en ook een diver met een kast a la Omega Seamaster, allemaal voorzien van een 2416B caliber. De Poljot is inderdaad een goed alternatief.

Arjay

Ik ben heel wat wijzer geworden bedankt Arjay en Patrick, Ik kijk verder bij vreugd2.Poljot.