Hoi allemaal ik ben nieuw hier en ben me de laatste tijd aan het proberen te verdiepen in horloges. Kan iemand me iets vertellen over dit horloge?
Gr
Welkom.
€80, zo te zien:
Het is inderdaad geen Certina.
Tevens welkom bij de club.
Zonder de achterkant te zien, dit is een Vostok Komandirskie met 2414A handwind caliber. Gezien de ontbrekende tekst op de wijzerplaat helemaal onderin mogelijk rond of net na de val van de Sovjetunie.
Als de MP prijs idd 80,- zou ik lekker verder zoeken.
Als je het mooi vindt kan je een bod doen natuurlijk.
En welkom hier bij HF !
Het gaat erom wat jij er voor over hebt.
Inderdaad. Veel van die Komandirskie 's werden eind 80ger jaren tot 1991 uitgebracht.
Is dus geen Amphibia model. Op eerste gezicht ziet hij er netjes uit.
Tof ding. Erg origineel zal de wijzerplaat niet zijn maar dat is niet zo raar bij Vostoks. Als je m mooi vindt is 80 vraagprijs met de band erbij niet zo gek vind ik.
Ik heb nog gekeken in het naslagwerk van Juri Levenberg, maar deze stond er nu net niet in. Maar zegt niet alles, het stikt van de varianten die uitgebracht zijn. Er werd ook nog al eens creatief gecombineerd aan de productie lijn. Is een bakje leeg, pakken we gewoon die van een ander model.
Was net van je geweest als je had gezegd dat je deze op MP had gezien.
Waarom dan ?
Achterzijde zal meer info geven. Amphibia is id tot 200m en iets meer waard dan een Komandirskie. Tenzij de boel bij elkaar geraapt is is dit volgens mij een Komandirskie. Prijs is erg hoog voor deze. Zoek maar eens op eBay naar Komandirskie.
Zie de marktplaats advertentie.