Vostok

Zat zo te kijken naar de modellen van Vostok Europe Mryia , nu ziek ik 3 verschillende modellen.

Op de ene model heb je op de secondenwijzer een " Vliegtuigje "
Op het andere heb je GEEN " Vliegtuigje "
En op het laatste GEEN " Vliegtuigje " en ook GEEN " Getallen " op de Bezel ??

Waar kan ik de ene bestellen MET het " Vliegtuigje " en Getallen op de bezel ??

Hoi b0z4,

kijk anders eens hier
http://wereldhorloges.nl/wereld_details/852
.

Groeten,

Martin

Dat wou ik net zeggen Martin. Ik ga denk ik maar provisie vragen aan Wereldhorloges.:wink:

:slight_smile:

Ik draag deze mensen een warm hart toe, alleen al omdat ze in mijn woonplaats zitten, en erg sympathiek zijn. En nee, ik krijg géén provisie :slight_smile:

Groeten,

Martin

MartinB Schreef:

Ik draag deze mensen een warm hart toe, alleen al
omdat ze in mijn woonplaats zitten, en erg
sympathiek zijn. En nee, ik krijg géén provisie

Groeten,

Martin

Volgens mij moet je ze wat beter leren kennen, dan zul je merken dat ze helemaal niet zo sympathiek zijn…

Wie A zegt…

Delden! Dan woon je zo ongeveer bij mij om de hoek! :slight_smile: Ik woon in Enschede.

Patrick Schreef:

MartinB Schreef:

Ik draag deze mensen een warm hart toe, alleen
al
omdat ze in mijn woonplaats zitten, en erg
sympathiek zijn. En nee, ik krijg géén provisie

Groeten,

Martin

Volgens mij moet je ze wat beter leren kennen, dan
zul je merken dat ze helemaal niet zo sympathiek
zijn…

Zo lang ze snelle service bieden en een goed produkt hoef ik niet bij hun op de koffie. :wink:

Maar dit is de stalen versie ik zou de ene met leren band willen , iemand een idee waar die te koop is ? Ik heb op wereldhorloges al gekeken daar hebben ze hem ZONDER het vliegtuigje :(…

Ik zou even mailen naar ze want ik heb het leren model met vliegtuigje terwijl op de foto de andere versie stond. Ik had overigens de laatste maar wellicht hebben ze weer nieuwe voorraad.

Wat Dreski zegt.
Stuur ze een mail, of bel, en zeg wat je wilt. Ze kunnen zo een bandje omzetten oid.

Groeten,

Martin

Patrick Schreef:

Volgens mij moet je ze wat beter leren kennen, dan
zul je merken dat ze helemaal niet zo sympathiek
zijn…

Laat ik het dan zo zeggen, ík heb er goede ervaringen mee. En tot nu toe heb ik nog geen negatieve geluiden gehoord. Maar wat de één een fantastische winkel vindt, vindt de ander helemaal niets.

Groeten,

Martin

IK had het zelfde probleem. Ik kreeg de aanbieding dat als ik de stalen versie nam ik er een originele leren band gratis bij kreeg. Ik ben achteraf heel blij dat ik dit gedaan heb want de stalen band blijkt ook super.

Gewoon even mailen dus.

oh ja… IK heb hem op wereld horloges besteld en met vliegtuigje.