Vouwfietser is een topper!

Aanvulling op mijn bericht. Uit het donor uurwerk is de veer gehaald. Mijn eigen uurwerk is orgineel gebleven. Excuus. Ik schreef het wat onzorgvuldig. :blush:

4 likes

Ik had twee horloges naar @vouwfietser gebracht ter reparatie. Eentje voor de verkoop en eentje als cadeautje aan mijn broertje.

En ik kan niet anders zeggen dan dat ik fantastisch ben geholpen door André. Een zeer sympathieke man die goed werk aflevert. Hij heeft zelfs nog meer gedaan dan dat ik om gevraagd had, maar het wel helemaal afmaakte. Die extra service was top en heb ik zeer gewaardeerd! Hij hield me ook goed op de hoogte van de ontwikkelingen en had alles ook snel geregeld.

Ook zijn enthousiasme over wat hij doet en horloges die hij mij liet zien werkte heel aanstekelijk! Zeker een aanrader om zaken met te doen en je kan er op vertrouwen dat je horloge in perfecte staat weer terug komt!

Dank je wel André! :ok_hand: :grin:

4 likes

Mijn jaren 70/80 Zenith kon echt wel wat TLC gebruiken. Waarschijnlijk nooit uit elkaar geweest, met name het wijzerverzet ging zwaar.
Ook deze keer weer gebruik gemaakt vd diensten van @vouwfietser (André) en ook deze keer weer snel, vriendelijk en met tussentijdse status updates.
Gisteren het horloge weer mogen ontvangen. Opwinden, wijzerverzet, als nieuw en loopt als een zonnetje.
Wat moet ik zeggen… Vouwfietser is een topper!

4 likes

Al jaren! :sunglasses:

5 likes

Mijn Geckota k-01 type a vlieger liep na reparatie en onderhoud door Vouwfietser ruim een jaar geleden super. Een paar weken geleden ineens ruim 80 s/d te snel. Stuur maar op, kijk er wel na. Waarschijnlijk gemagnetiseerd. Inderdaad. Nu weer +2s/d. Nooit aan gedacht dat dit kon gebeuren. Weer wat geleerd! Bedankt André voor de super snelle service.

4 likes

Hiermee is het wonder verricht :rofl:

2 likes

Mijn Omega Genève liep na 3 weken dragen ineens niet meer. Na een hulpvraag op het forum bood @vouwfietser aan om even te kijken. Gisteren ben ik langsgeweest en binnen een kwartiertje was het probleem opgelost. Nogmaals hartstikke bedankt!

3 likes

@vouwfietser verzorgt al jaren veel van mijn Leijona’s en ook recentelijk weer. Maar hij neemt ook andere merken onderhanden.

De laatste keer heeft hij ook een zeer weerbarstige Certina (slijtage/ slecht onderhoud) weer aan de praat gekregen. Het was het horloge van mijn grootvader die veel te jong gestorven is dus ik ben extra blij met het resultaat :+1:t3:

4 likes

Andre heeft mij opnieuw heel hulpvaardig en snel geholpen. Eerst door opsturen schroefje ivm loszittend uurwerk. Vervolgens bleek datumwisseling ook defect, en heeft hij er vlot een vervangend onderdeel in gemonteerd.
Super service Andre! :ok_hand: :+1:

2 likes

Gisteren bij @vouwfietser langsgeweest alwaar hij zijn stinkende best heeft gedaan om mijn ‘ebay-wijzers’ in mijn uurwerk te zetten. Niet gelukt, maar desondanks wist hij waar hij het over had en ging zeer deskundig met mijn horloge om. Wordt gewaardeerd! Dank @vouwfietser . Fijne dag allen.
Kers

Heb me eigenlijk altijd afgevraagd waarom @vouwfietser ? Heeft hij een vouwfiets?

Moet het niet zijn @ik-zoek-door-tot-bittere-eind?

2 likes

Hele fijne ervaring mee.
Mijn vintage Certina loopt als een zonnetje.

3 likes

Ik meen van @BG1 Bas, wel eens gehoord te hebben dat Andre heel veel op de fiets doet. Ook grote afstanden.


Kan me ook vergissen natuurlijk.
:grin:

Ja dat klopt… maar dan wel altijd samen met zijn 2 vrienden. De ene is meestal geel en de andere vriend staat niet graag in de weg…

Genoeg antwoord Bill? :wink:

Mysteries zijn altijd leuk

1 like

Dat is nu de grap van de traditie: gekke forumnamen.
Het moet ook een mysterie blijven anders is het niet meer boeiend.

6 likes