Ik zoek een generieke (“no logo”) uitvoering. Ik kan iets dergelijks bij de gebruikelijke Nederlandse verkoopkanalen echter niet vinden, alleen via AliExpress.
Is er iemand op HF die een Nederlandse verkoper weet die dit soort vouwsluitingen verkoopt?
Ik denk het niet, daarvoor moet er tenminste één “stud” aanwezig zijn om door een gaatje in de band te steken, zie het GP plaatje. Toch bedankt voor de reactie.
ben ik helemaal met je eens. maar ik heb eens een “ali” vouwsluiting naast een bij een leuke juwelier aangeschafte vouwsluiting gelegd. ik zie geen verschil. wel in prijs. € 2,95 en € 29,75. het zou mij ook niet verbazen als beide uit dezelfde “bron” komen.
Tja, dat is wel een incentive Maar kortere levertijd is dat natuurlijk ook. Ali komt met levertijden van een a twee maanden en dat vind ik toch wel wat.
had ik al gekeken. Bij de dertien resultaten onder “accessoires/sluitingen” kan ik helaas dit type niet terugvinden
Misschien kijk ik er overheen, maar het lijkt er echt op dat ze deze niet (meer) hebben.
Toch bedankt voor de reactie,
Harold.
Deze band met deze sluiting is er bij hen in de winkel in Utrecht opgezet.
Je kunt er altijd een telefoontje aan wagen.
Of misschien deze foto naar ze opsturen?
Groet, Rob
Dit is een ander type, waarbij de “flap” over de sluiting heen loopt. Ik zoek expliciet een “Omega-style” sluiting, waarbij de “flap” onder de sluiting door loopt zoals te zien in de foto van @Robertus.