Vouwsluiting

Ik ben op zoek naar een vouwsluiting om de fighter bracelets op mijn Breitling B2 eens af te wisselen met een croco band die ik hier nog liggen heb. De echte Breitling vouwsluitingen voor leder bandjes zijn echter schandalig duur en ik ben niet zinnens om dergelijke bedragen hiervoor te betalen. Heeft er iemand ervaring met die zaak ?
http://www.waccex.de/shop/BOB-FRIENDS-UHRENBAeNDER-FUeR-BREITLING/SCHLIEssEN/FALTSCHLIEssEN/FALTSCHLIEssE-FUeR-BREITLING-BAeNDER-POLIERT-20-MM-NEU::2822.html
Deze sluiting zonder merk vind ik een alternatief en betaalbaar. Wat vinden jullie ? Doen voor die prijs ?

Prima alternatief. Op ebay zelfs nog goedkoper te vinden.
Al vind ik wel dat een Breitling croc een originele sluiting vraagt. En dat is inderdaad een kostbaar setje…
Jur

De croco band is ook geen echte Breitling, anders zou ik het wel niet overwegen. Voor mijn B1 heb ik een Croco band van Hirsch met een echte Breitling doornsluiting als alternatief. Maar ik vind de vouwsluitingen toch iets praktischer, vandaar dat ik het eens zou willen proberen.

Je kan ook een merk sluiting kiezen van een ander merk.
Bijvoorbeeld een mooie vouwsluiting van Hamilton. De H640000152 is op Ebay te koop voor iets meer dan 40 Euro.

Ik heb er dus eentje besteld op de site van waccex.de. Ben benieuwd wat het wordt. Voor de prijs van 39€, verzending inbegrepen kan er waarschijnlijk niet veel fout lopen en dan nog via PayPal.

Wel…, ik heb hier nog een reserve vouwsluiting liggen van TAG, maar die heeft op de sluiting dus het embleem van het merk en dat op een Breitling vind ik nu toch niet goed kunnen. Het zit natuurlijk tussen de oren hé. Maar dan toch nog liever een merkloze sluiting.