Vraag aan de experten... Sinn U1 of TAG Heuer Aquaracer 500m

de TAG…

Momenteel heeft de TAG de voorkeur… maar ga binnenkort nog even de nieuwe Aquaracer bekijken.

Die bevalt me op de fotos ook erg goed en ziet er iest “slanker” uit als de 43mm…

louis Schreef:

Sinn U1, gewoon omdat ie exclusiever
is…

+1

Ik heb gewoon ook niets met die duikertjes van TAG Heuer. Heuer daarentegen… :slight_smile:

gr. Glenn

Ik heb de knoop doorgehakt!

Het gaat de TAG Heuer 500m 43mm worden…

Heb via een Forum een klasse aanbieding…

Zodra ik hem heb maak ik een paar foto´s…

LUWE Schreef:

Ik heb de knoop doorgehakt!

Het gaat de TAG Heuer 500m 43mm worden…

Heb via een Forum een klasse aanbieding…

Zodra ik hem heb maak ik een paar foto´s…

Goede keuze. Moest je daar nu zo lang over doen? :wink:
Welke kleur wijzerplaat heb je?

Zwart :slight_smile:

Tag, altijd goed

groeten van z’n blauwe broertje

X

Hahaha!
Mooie achterkant :slight_smile:

@Jo,

de voorkant van een blauwe Tag Aquaracer is leuk…maar vond 't nu wel leuk om ook even de achterkant te posten :slight_smile:

Thanks… :slight_smile:

Weer eens wat anders… een blauwe was ook zeker mooi, maar aangezien de verkoper een exemplaar in zwart heeft, is het een zwarte geworden…

Ze is nl. niet nieuw, maar zgan… uit 11/12 en kost de helft tov een nieuwe :slight_smile:

Popma Schreef:

Tag, altijd goed

groeten van z’n blauwe broertje

http://www.bikepower.nl/forum/index.php?action=dla
ttach;topic=9464.0;attach=4017;image

en nog mooi gedecoreerd ook.

Na ja, mooi?

Een standaard 2824… niks mis mee, maar ook niet bijzonder.

Een goed werk waarvan je lang plezier kunt hebben, mits het een beetje onderhoud krijgt alle 4-5 jaar…

LUWE Schreef:

Na ja, mooi?

Een standaard 2824… niks mis mee, maar ook niet
bijzonder.

Een goed werk waarvan je lang plezier kunt hebben,
mits het een beetje onderhoud krijgt alle 4-5
jaar…

Als-ie uit 11/12 is, is het geen (ETA) 2824 maar een (Sellita) SW200 :wink:

Net als de mijne:

Ok… een SW200… maakt mekaar niet veel… Ik geloof het enige verschil is dat het eta 25 juwelen heeft en de sellita 26… maar voor de rest zijn de werken vrijwel gelijk

LUWE Schreef:

Na ja, mooi?

Een standaard 2824… niks mis mee, maar ook niet
bijzonder.

Een goed werk waarvan je lang plezier kunt hebben,
mits het een beetje onderhoud krijgt alle 4-5
jaar…

Stuk mooier dan een kale versie imho.

Die van Popma is volgens mij voorzien van Cotes de Geneve, Perlage en Colimacon Diamantee. Het is niet geskelletteerd of met de hand van gravures voorzien, maar vind het ook mooi om te zien.

Zelf zou ik zo iets prachtig vinden

Ook geskeletteerde bruggen vind ik mooi.

Ok. maar voor dat geld wat TH voor zijn horloges vraagt, mag er dan toch wel een beetje verschil zijn!

Natuurlijk ziet het werk in de TH er mooier uit. Maar voor dat geld kun je ca 4 Certinas kopen :slight_smile:

@Luwe

waarom een Aston Martin kopen, kan je wel 20 Fiatjes voor halen…zo’n ding heeft net als een Fiat 4 wielen, motorblok enz. en die brengt je, net als een Aston, overal.

Dat weet ik wel… het gaat mij om het feit dat het werk natuurlijk een stuk mooier is om te zien, maar dat daar een prijskaartje aan hangt!

Niet meer niet minder :slight_smile:

LUWE Schreef:

Dat weet ik wel… het gaat mij om het feit dat het
werk natuurlijk een stuk mooier is om te zien,
maar dat daar een prijskaartje aan hangt!

Niet meer niet minder :slight_smile:

Zelf weet ik 't niet, te meer omdat Tag em volgens mij niet heeft laten certificeren, maar wellicht dat er ook niet direct zichtbaar verschil is. Volgens mij zijn er van de 2824 4 gradaties. Niet dat dit gelijk 4x het prijsverschil voor iedereen rechtvaardigt.
Maar goed, het is niet mijn intentie om m’n gelijk te halen ofzo. Ik bedoel, naar m’n geskeletteerde Seagull kan ik vaak langer blijven staren dan naar m’n 2824. Dus ieder z’n ding.

Klopt… er zijn vier uitvoeringen van een eta werk:

Standaard
Elabore
Chronometer

Tag Heuer heeft over het algemeen de uitvoering Elabore in zijn horloges…
En daarom zijn ze nieuw toch wel prijzig… neem Sinn als voorbeeld.

De U1 kost ongeveer 1000eur minder als de TAG en heeft de uitvoering Top…

Maar aangezien ik de TAG wil en een mooie aanbieding heb gekregen, heb ik de TAG gekocht.

Maar als jij alleen maar de feiten op een rijtje zet, moet natuurlijk de Sinn kopen. Veel meer waar voor je geld!