Wat een mooi aandenken!
Zie hem in ieder geval nog in 2007 catalogus staan. Nam aan dat ze dit model niet 10 jaar hebben gehad… Maar kan niet zo snel vinden hoe lang wel.
Prachtig horloge en een mooi aandenken, dat je het nog erg lang mag dragen!
Heeft er wat van weg. Dat was de sbgx063
Heel erg mooi.Ik zou zeggen draag hem in goede gezondheid.
Prachtig aandenken. Onbetaalbaar! Met trots dragen
Mooi horloge en een mooi aandenken aan je vader. Koesteren.
Zelfs via Seiko NL. Ze hebben gewoon geen data over deze modellen.
"… dit model is niet in NL geleverd ons advies is om te gaan naar het bedrijf waar u het aangeschaft heeft en …"
Uiteindelijk zul je foto’s en referentie nummers moeten doorgeven. Dan gaat het via Seiko NL naar Seiko Japan. Die gaan je vertellen of er een schakel beschikbaar is.
Indien ja. Top…
Kun je het bestellen via een van de officiële GS retailers in NL. En dan ongeveer 3-4 maanden later kun je het betreffende schakeltje laten monteren door de juwelier. Of je kan het zelf doen, maar reken niet op garantie
En als je nou gewoon direct zaken doet met Japan?
Ik zou er gewoon de Seiko boutique mee binnen stappen, of Seiko Nederland aanschrijven met de vraag over de link.
Die hebben dat soort onderdelen gegarandeerd op voorraad in Japan. Wat @vierport al zei. Buiten dat kun je er in de tussentijd een mooie leren band aan hangen en 'm met plezier dragen tot ze daar uit zijn.
Maar desalniettemin: Prachtige zoldervondst! Ik ben jaloers. Niet op die GS, maar meer op het feit dat je zo’n hoogwaardig erfstuk hebt gevonden. Wel gecondoleerd met het verlies van je vader, dat zal, ofschoon het een paar jaar terug is, wellicht een wat rare ervaring zijn, het leeghalen van die zolder.
Mooie dag Amsterdam inplannen, de Seiko Boutique binnenwandelen en daar je bijzondere verhaal (en het horloge zelf) op tafel leggen. Dan vermoed ik dat de batterijwissel direct geregeld kan worden en men is ongetwijfeld bereid om wat dieper voor je te graven om links te vinden.
Batterijwissel wordt volgens mij in Schiedam gedaan tegelijk met vervangen van pakkingen en waterdicht persen á +/- €100,-. Ik denk dat TS teleurgesteld uit A’dam vertrekt.
Oh oeps
Al zal je voor het alleen verwisselen van de batterij ook best bij de plaatselijke juwelier terecht kunnen á €5,-.