Vraag aan Steinhart bezitters

Ik heb 12 november een Steinhart besteld en meteen betaald. Ik heb nog niets van ze vernomen. Kan iemand me vertellen hoe dit bij hun ging en hoe lang het ongeveer duurde?

Nee maar ze verzenden vanuit Duitsland he? Dat duurt een dag of 4 en dan zit het weekend er nog tussen. Dus het zal deze week wel goedkomen.

Meestal krijg je een bevestiging dat e.e.a. onderweg is. Ze hebben me wel bedankt voor de betaling. :smiley:

Maar goed het zal wel goedkomen.

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee…!!! Ik wil ook een Steinhart!!! Welke heb je besteld?

De Ocean 1.

dreski Schreef:

De Ocean 1.

Mooi hoor! In het groen of het zwart? Ik dacht eigenlijk dat je wel warm liep voor de Nav B. :wink:

Ik heb dit weekend mijn vierde Steinhart sinds juli besteld.
Gelijk per bank overgemaakt, hebben ze het geld eind deze week.
Maandag gaat mijn horloge met DPD mee, track en trace werkt niet en
donderdag staat ie te wachten als ik thuis kom.
Komt allemaal goed, volgens mij versturen ze ook maar twee keer per week.

Dreski,

Ik heb er vorige week een besteld en was binnen een paar dagen binnen. Zal binnenkort fotos posten.

Veel plezier,

Frank

Heb vorige week donderdag mijn nav b ontvangen, had hem zondag besteld dus inderdaad een dag of 4 moeten wachten hetgeen in het niets viel met de maanden die eraan vooraf gingen waarin ik tijfelde of ik deze wel nieuw wilde bestellen. Overigens bijzonder tevreden, niets dan lof over mijn nav b:)

Nog ff volhouden dreski! Wel moeilijk als iedereen je de ogen uitsteekt met hun wél ontvangen Steinharts;)

Dit schreeuwt om foto´s, aub…
Louis, welke heb je besteld?

47mm, cirkel is weer rond