Vraag beantwoord, mag op slot

Deze heb ik op Marktplaats voor inmiddels €90, begon op €115. De biedingen komen echter niet hoger dan €40 :confused:. Ben ik nou gek of is Marktplaats gek? Ik begin nu aan mezelf te twijfelen.

1 like

Ik geef je er 50 voor.

55 als je toegeeft dat dit een verkapt verkooptopic is.

21 likes

Ik snap dat het zo over kan komen :joy: daarom zal ik hierbij even vermelden dat ik éénieder die hierop reageert om via het forum te kopen af zal wijzen.

Ik wil enkel weten wat een normale prijs is hiervoor, aangezien ik er best graag vanaf wil om ruimte te maken in de doos voor horloges die ik wél ga dragen.

1 like

Mooi klote. Ik wilde 250,- bieden

12 likes

Kun je die €250 mooi besteden aan een nieuwe plus €50 aan krasloten, kun je misschien nog een Rolex kopen :tipping_hand_woman:

2 likes

Dat je account 4 maanden actief is en je in de middle of nowhere woont zullen niet mee helpen op marktplaats denk ik :wink:

Dat is inderdaad de plattelandsvloek 🥴 ik had laatst wel iemand die uit een gehucht uit de buurt (6 km verderop) kwam die binnen 45 minuten na het plaatsen van de advertentie mijn oude gitaar over wilde kopen. Maar zoiets gebeurt me waarschijnlijk nooit meer, realiseer ik me ook wel.

2 likes

Maar goed; mijn vraag dus eigenlijk: zou ik lager moeten zakken dan €80 of is dat geen goed idee?

Nee, dat is een zeer redelijke prijs voor dit horloge.

2 likes

:+1:

En los daarvan bieden mensen op MP (bijna) altijd lager dan je vraagprijs.

Dus 300 euro vragen. Gaan ze misschien wel 120 bieden.

Dat is wel hoe MP werkt. Maar als je dan uiteindelijk met die 120 euro akkoord gaat dan wordt er niet meer gereageerd…

1 like

Update: inmiddels OHPF, via Marktplaats! De wonderen zijn de wereld nog niet uit.

1 like

Geduld is een schone zaak. :+1:

1 like

Verkocht aan een student uit Wassenaar! Waar het internet al niet goed voor is. Voor 72,50. Voor die 7,50 ging ik niet spastisch doen.
Bedankt voor het advies over de waarde/prijs en het verwijt dat dit een verkapt verkooptopic zou zijn, een beetje vuur aan de schenen houdt een mens scherp :wink:

5 likes

Nee, want die gitaar heb je immers niet meer… :face_with_monocle: :stuck_out_tongue:

1 like

Top…:+1: