Vraag Casio G-Shock

Sinds enige tijd wordt ik geintrigeerd door de (grofheid en lelijkheid)Casio G-Shocks…en wil er 1 hebbuh!

Maar nu zijn er zoveel soorten, zitten hier ook neppers tussen en wat is een goed en betrouwbaar adres? Voor welk model zouden jullie gaan??

VrGr,

Vincnet

Ik heb zelf kort geleden een Riseman gekocht, zie hier:

http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,103642

IK had hetzelfde als jij, het ding is zo lelijk dat ie weer mooi wordt. :slight_smile: Ik zou gewoon een beetje op eBay kijken naar prijzen en zo, met een paar weken geduld heb je er zo eentje te pakken voor weinig (zo’n Riseman moet lukken voor US$ 150)
Uiteraard alleen kopen bij aanbieders met veel (en positieve ;)) feedback.

Of er ook neppers aangeboden worden? Kan het me niet voorstellen, zo duur zijn ze natuurlijk niet. Loont denk ik nauwelijks om er neppers van te laten maken.

thanks voor de reactie, dat is ook een beste knoepert!! Ik zit zelf te kijken naar iets met kleur of zelfs de military.

Speciale versies (zoals de BAPE modellen, Japans kledingmerk) zijn vaak nep.
Ook andere modellen worden veelvuldig genept helaas.

Gezien ik een aardige berg G-Shocks bezit zou ik je daarmee kunnen helpen.
Mailtje kan dan naar: tweakersvraagenaanbod [a] gmail [.] com

Ja, G-Shocks intrigeren wel. Grof en lelijk, maar tegelijk toch ook aantrekkelijk. Ik ben afgelopen voorjaar ook gevallen voor twee G-Shocks, te weten een G-9000 Mudman (een nieuwer model) en een DW-6900 (een van de oermodellen).
Leuk accent aan de Mudman vind ik de rode pushers. Beide horloges dragen lekker licht en losjes aan de pols, ondanks hun forse afmetingen. Ik ben er tevreden over!
Met andere modellen heb ik geen ervaring, maar deze twee vind ik 't mooist. En als je je ogen 'n beetje de kost geeft op eBay, dan vind je ze tegen zéér scherpe prijzen.

De DW-6900:

En de Mudman: