Vraag en aanbod platform

Bedankt voor je bericht! Ik ben het met je eens dat dat het lastigste is het niet vertrouwd kunnen handelen. Daarom ook het feedback systeem om enigsins een reputatie op te kunnen bouwen.

Het is nog niet perfect, maar het begin is er.

Ik heb even gekeken en het lijkt mij zinvol om ook eens te kijken hoe Tweakers functioneert. Daar kun je ook alleen handelen als je aangemeld bent. Vervolgens kun je elkaar feedback en beoordelingen geven. In mijn beleving werkt dit heel goed. Ik heb op die manier al diverse apparaten gekocht die ik nooit via MP gekocht zou hebben vanwege de risico’s. Horloges is wel een beetje een aparte tak van sport, doordat voor je het weet allerlei handelaren met rommel komen leuren. Denk dat de liefhebber dan snel weg is.

Bedankt voor je feedback, ik zal eens gaan kijken hoe het daar in elkaar steekt en wellicht het e.e.a. aanpassen. Het blijft lastig om een goede balans te vinden op horlogegebied, aam de ene kant wil je toegankelijk zijn en aan de andere kant wil je vage handelaren en nepperts buiten de deur houden.

Ik heb weer genoeg stof tot nadenken :wink:

Ondanks de volgens Madhouse oprechte bedoelingen zdie hij zegt te hebben zit ik niet te wachten op deze website en ben ik heel tevreden met HF d.w.z. Horlogemarkt.nl als aan- en verkoopplatform en de feedbackmogelijkheden die we hier hebben als ‘clubje’.

Vriendelijke groeten,

Wat een belachelijke reacties van leden op iemand die informatie deelt. Leuk om so finaal afgebrand te worden. Zal hem leren om nog eens wat te posten! De schlemiel.

seawolf_swiss Schreef:

Wat een belachelijke reacties van leden op iemand
die informatie deelt. Leuk om so finaal afgebrand
te worden. Zal hem leren om nog eens wat te
posten! De schlemiel.

Als je die reacties belachelijk vindt én dus kennelijk niet begrijpt, hoor je hier niet thuis.

seawolf_swiss Schreef:

Wat een belachelijke reacties van leden op iemand
die informatie deelt. Leuk om so finaal afgebrand
te worden. Zal hem leren om nog eens wat te
posten! De schlemiel.

Zo belachelijk vind ik dat niet, aangezien de manier van wat en hoe het gedaan wordt “met per gebogen wegen gepaard ging” ipv recht door zee. Madhouse zag dit ook in en is ook mans genoeg om z’n excuses hiervoor aan te bieden. Wat mij betreft geaccepteerd. :)-D

Betreft het platform, vergeet ook niet eens te kijken naar feedbacksysteem van eBay. Vind ik zelf wel prettig.

Jij hoort hier niet thuis neh neh neh … Heerlijk om me eens te verlagen tot dit niveau. Loser.

Xavier Schreef:

Ondanks de volgens Madhouse oprechte bedoelingen
zdie hij zegt te hebben zit ik niet te wachten op
deze website en ben ik heel tevreden met HF d.w.z.
Horlogemarkt.nl als aan- en verkoopplatform en de
feedbackmogelijkheden die we hier hebben als
’clubje’.

Vriendelijke groeten,

Er zijn echter flinke drempels om hier deel te kunnen nemen aan het verkoopdeel. Dat werkt hier goed maar maakt het voor een andere, waarschijnlijk veel grotere groep, onmogelijk om er gebruik van te maken

marnix.moed Schreef:

Madhouse zag dit ook in en is ook mans genoeg om
z’n excuses hiervoor aan te bieden. Wat mij
betreft geaccepteerd. :)-

+1 :wink:

marnix.moed Schreef:

seawolf_swiss Schreef:


Wat een belachelijke reacties van leden op
iemand
die informatie deelt. Leuk om so finaal
afgebrand
te worden. Zal hem leren om nog eens wat te
posten! De schlemiel.

Zo belachelijk vind ik dat niet, aangezien de
manier van wat en hoe het gedaan wordt “met per
gebogen wegen gepaard ging” ipv recht door zee.
Madhouse zag dit ook in en is ook mans genoeg om
z’n excuses hiervoor aan te bieden. Wat mij
betreft geaccepteerd. :)-D

Helemaal met je eens!

seawolf_swiss Schreef:

Jij hoort hier niet thuis neh neh neh … Heerlijk
om me eens te verlagen tot dit niveau. Loser.

Je noemt een mede-lid een loser & beklaagt je dan, dat hij je op dat bedenkelijke niveau heeft gebracht? Ik begijp dit niet. En voor je mij nu voor iets uitmaakt, water off a duck’s back…

Kan hier niet gewoon een slotje op? Ik krijg de neiging om een zak chips te pakken met een pilsje, ben net lekker aan het trainen de laatste weken dus help me met mijn gewichtsverlies en weerhoud me er van om nog verder achterover te leunen…

+1

Tot tien tellen voor het plaatsen van een reactie is een groot goed.

My two cents dan maar weer.

Elf.

Marco V Schreef:

Kan hier niet gewoon een slotje op? Ik krijg de
neiging om een zak chips te pakken met een pilsje,
ben net lekker aan het trainen de laatste weken
dus help me met mijn gewichtsverlies en weerhoud
me er van om nog verder achterover te leunen…

Je leest dit uit vrije wil & bent neem ik aan bekwaam om het over te slaan als het je niet bevalt. Dus speel niet voor quasi-moderator.

P.S. Als een echte moderator het zou sluiten, geen probleem overigens.

Slechte dag gehad Lencoth?
Ik speel net zo min voor moderator als dat jij voor drama queen speelt.
Om de gemoederen niet hoger op te laten lopen lijkt een slotje door uiteraard een echte moderator mij niet verkeerd.
Mocht je daar nog wat op aan te merken hebben Lencoth, zie ik het graag via pb.

Ik vind het een prima initiatief , vooral het feedback systeem is top
Als je dat kunt koppelen aan een geverifieerd identificatie systeem waarbij de koper , als het nodig is, het echte adres kan opvragen vragen de verkoper voel ik me alweer wat veiliger

Ik vraag me alleen af hoe je kunt waarborgen dat er geen franken/fake aangeboden wordt , dat vergt een hele hoop kennis van/over een hele hoop merken

Maar zoals gezegd, prima initiatief

Marco V Schreef:

Slechte dag gehad Lencoth?
Ik speel net zo min voor moderator als dat jij
voor drama queen speelt.
Om de gemoederen niet hoger op te laten lopen
lijkt een slotje door uiteraard een echte
moderator mij niet verkeerd.
Mocht je daar nog wat op aan te merken hebben
Lencoth, zie ik het graag via pb.

Haal je soms mensen door elkaar? Mijn dag is prima tot nu toe, gisteren was ook goed :wink: Overigens, ga niet de sfeer verpesten door mensen drama queens te noemen. Echt nergens voor nodig.

Link weggehaald en topic gaat dicht nu.
Reclame voor eigen site is niet gewenst en zeker niet als het op een slinkse manier geprobeerd word te omzeilen.