Vraag en aanbod platform

Ik kwam een nieuw vraag en aanbod platform tegen op internet ********, ziet er goed uit en werkt vrij makkelijk zo te zien.

Nou Madhouse, waarom deel je dit met ons?

Een leeg verkoop platform.

waarom daar gebruik van maken als er hier al een platform is?

Die zich al bewezen heeft! (voor SuperC ongeveer dagelijks) :slight_smile:

Niet echt relevant gezien het aanbod…als je echt breed wil zoeken kijk dan naar sites als Chrono24, Watchrecon en Watchdealseeker, in iedere geval voor de internationale markt.

Eric

Niets ten nadele van de initiatiefnemer of het initiatief zelf, maar:
Wij willen de nummer 1 vraag- en aanbodsite van Nederland worden op het gebied van fotografie?

Met 3 horloges te koop is ‘goed op weg’ wellicht wat optimistisch.

De Breitling is af te halen aan de van Weerden Poelmanweg tussen Soest en Soesterberg.
http://www.horloges-markt.nl/ads/breitling-superocean-44-2/

Nee, daarmee maak je het lekker makkelijk voor de dieven!

Nou nou allemaal huilie huilie berichten.

Ik denk dat dit best een kans kan maken. Als ze de imitatie rommel buiten weten te houden.
Nationaal is er naast dit forum en marktplaats geen alternatief.
Bovendien beter dan marktplaats kan al snel! :slight_smile:

@Marz, dat heb je weer goed gezien, de eigenaar (Roy Kersbergen, mogelijk zelf als Madhouse = topicstarter optredend :wink: ) is vergeten deze op de zustersite www.hifi-markt.nl (zie http://www.hifi-markt.nl/over-ons/) gebruikte zin naar horloges om te schrijven.

Verder zag ik verschillende taalfouten, zoals “Dit betekend dat je…”. Zie de correcte spelling op http://www.schrijvenonline.org/forum/106634

Ik heb 1 woord voor deze site: nog lang niet geschikt als handelsplatform. Resteert mij hem heel veel succes te wensen met het vinden van adverteerders/sponsors en het genereren van voldoende traffic om deze site interessant te kunnen maken.

Mvg,

Xavier Schreef:

@Marz, dat heb je weer goed gezien, de eigenaar
(Roy Kersbergen, mogelijk zelf als Madhouse =
topicstarter optredend :wink: ) is vergeten deze op de
zustersite www.hifi-markt.nl (zie
http://www.hifi-markt.nl/over-ons/) gebruikte zin
naar horloges om te schrijven.

Dat Roy & Madhouse dezelfde zijn, kunnen we denk ik veilig aannemmen. Uit Roy’s LindkedIn profiel:

Roy Kersbergen:

…Madhouse op veel forums…

Niet erg wat mij betreft, maar dan liever niet die “Ik kwam een nieuw vraag en aanbod platform tegen op internet” kul.

Jullie zijn in iedergeval goede speurneuzen!

Sorry, ik ben een beetje verkeerd begonnen hier maar ook wat terughoudend om mijn site te promoten daar dit niet altijd gewaardeerd word. Het platform is nieuw en ik probeer een platform neer te zetten waar iedere Nederlandse horlogeliefhebber terecht kan voor vraag en aanbod en uiteraard de imitatie zooi probeer ik buiten de deur te houden.

Ik geloof zelf dat dit platform kan gaan slagen net zoals ik ook www.hifi-markt.nl (begint goed te lopen) en www.fotografie-markt.nl (begint op gang te komen) heb. De sites staan allemaal nog in de kinderschoenen en feedback is dan ook meer dan welkom, tenslotte doe ik dit voor de liefhebber, commercieel gezien brengt het weinig op en kan ik de platformen gewoon draaiend houden.

Meningen, kritiek en feedback zijn dus zeer welkom.

Madhouse Schreef:

Jullie zijn in iedergeval goede speurneuzen!

Sorry, ik ben een beetje verkeerd begonnen hier
maar ook wat terughoudend om mijn site te promoten
daar dit niet altijd gewaardeerd word.

Als je naar de forumregel kijkt mag het allemaal niet: "Reclame maken voor een eigen of andermans website of zaken is onder geen beding toegestaan, tenzij in samenspraak met de beheerder van het forum

Dus ik begrijp je “Ik kwam een nieuw vraag en aanbod platform tegen op internet” aanpak, maar waardeer het niet. Open kaart spelen is altijd het beste.

Ik was ook wel van plan open kaart te spelen hoor maar was enigszins wat terughoudend.

Madhouse Schreef:

Ik was ook wel van plan open kaart te spelen hoor
maar was enigszins wat terughoudend.

Pfffff… Terughoudend?

A- ik vind het niet slim van je om je site te promoten terwijl deze nog lang niet productierijp is en B- waardeer ik je niet omdat je blijkbaar denkt dat je toekomstige klandizie wel te lokken is met een “kijk eens wat ik op het net tegenkwam” verhaal.

Geen goede beurt dus

Zal aan mij liggen, maar ik zou terughoudender vinden “ik ben met een nieuw aanbod platform beginnen, ik hoop dat ik jullie hier kan vragen om jullie mening”. Doen alsof je geen belang hebt met de opmerking dat het er goed uit ziet en makkelijk werkt is dat niet.

Edit >> Windhund was me voor :slight_smile:

Jullie hebben ook gelijk, had ik iets anders moeten neerzetten en het was wat ongelukkig geformuleert, maar dat heb ik ook gemeld. Jammer dat er gelijk weer van die rare reacties komen en men niet gewoon eens uitgaat van de goedheid van de mens die gewoon iets moois voor de liefhebber probeert neer te zetten.

Madhouse Schreef:

Jullie hebben ook gelijk, had ik iets anders
moeten neerzetten en het was wat ongelukkig
geformuleert, maar dat heb ik ook gemeld. Jammer
dat er gelijk weer van die rare reacties komen en
men niet gewoon eens uitgaat van de goedheid van
de mens die gewoon iets moois voor de liefhebber
probeert neer te zetten.

Pb

PB beantwoord.

Sorry voor die gene waarbij ik de verkeerde indruk heb gewekt, dit was nooit mijn bedoeling. Ik ben verkeerd begonnen helaas en meer dan sorry kan ik niet zeggen.

Ik weet ook niet wat ik verder zou moeten doen om het hier nog goed te doen.

Maar sorry, mijn bedoelingen zijn goed, mijn indruk blijkbaar verkeerd.

Ik heb wat PB’s met Windhund heen en weer gewisseld en ik ben in dit soort dingen (communicatie) wat onhandig. Ik hoop op een 2e kans en sorry dat ik wat respectloos overkwam maar dit is echt never nooit mijn bedoeling geweest. Het enige wat ik wilde was bekendheid en feedback van kenners!

Madhouse Schreef:

Ik heb wat PB’s met Windhund heen en weer
gewisseld en ik ben in dit soort dingen
(communicatie) wat onhandig. Ik hoop op een 2e
kans en sorry dat ik wat respectloos overkwam maar
dit is echt never nooit mijn bedoeling geweest.
Het enige wat ik wilde was bekendheid en feedback
van kenners!

Het is een leuk platform, met echt wel mogelijkheden denk ik.

Het grote voordeel van dit forum, of andere fora is natuurlijk dat je redelijk vertrouwd kunt handelen met min of meer bekenden. Dat ontbreekt op bijvoorbeeld een marktplaats of bij de privé-aanbieders op chrono. Ga je dat op een of andere manier borgen?

In ieder geval succes met de site :~