Vraag het aan het forum: WD tester omgeving Den Haag

Help. Komende week ga ik op vakantie, maar er is geen horlogemaker in mijn omgeving waar ik nog snel even terecht kan om mijn horloge op waterdichtheid te testen. Nu heb ik wel andere horloges die nog meekunnen, maar het horloge dat ik het liefst meeneem moet voor mijn gemoedsrust wel even getest worden.

Is er toevallig een forumlid in de omgeving van Den Haag (e.o.) met zo’n apparaat die me even zou willen helpen? Als ruil heb ik twee flesjes Westvleteren XII te bieden.

Groeten,
Wouter

4 likes

Je zou eventueel even bij Michael bosman (Watch Site) kunnen informeren of bij Emiel (horloge reparatie punt nl), beide op het Noordeinde.

Je hebt ook klokkenmaker The Course of Time op het Noordeinde maar ik denk niet dat die een WD tester hebben voor horloges.

1 like

Thanks! Net gebeld naar Watch-Site, die doet dat niet. Horlogereparatiepuntnl had ik al eerder geprobeerd, maar die sturen hem naar een extern atelier, dat duurt net één dag te lang.

1 like

@PeterLC misschien, zit in Rotterdam.

2 likes

Ik heb zo’n apparaat. Kom maar langs.

8 likes

Oh top, dat is helemaal vlakbij. :ok_hand:

2 likes

Jaloers op deze

maar cheers :beers: en toch mooi zo’n forum!

3 likes

Zonder Westvleteren had ik Flowert ook echt niet geholpen. Voor niets gaat de zon op. :joy:

14 likes

Juwelier Van der Marel in de Tramstraat kan ook testen op waterdichtheid :watch:.

1 like

Kan Hands of Time in Voorburg dit niet tussendoor voor je doen? Daar ga ik regelmatig naar toe.

1 like

Als ik nou met jou horloge ga zwemmen en hij doet het naderhand nog, krijg ik dan ook die biertjes?

1 like

Dat had misschien ook gekund, die had ik nog niet bedacht. Maar ik ben al geholpen, ik rij morgen even langs een forumlid dat hier vlakbij woont. :+1:

1 like

Akkoord.

1 like

Ben benieuwd om welke horloge het gaat. :grin:

1 like

4 likes

Fijne vakantie

1 like

Top! Fijne vakantie!

1 like