Vraag ik te veel voor mijn Omega?

Hallo,

op aanraden van enkele forumleden heb ik mijn horloge op Chrono24 te koop aangeboden en ook op 2dehands.be:
https://www.chrono24.be/omega/seamster-aqua-terra--id2416477.htm?query=omega+seamaster+aqua+terra&goal_suggest=1&dosearch=true&urlSubpath=/omega/seamaster-aqua-terra--mod68.htm&models=68&manufacturerIds=187
Ik vraag 2700euro. Het horloge is van 2012 en nieuwprijs was ±4100 euro
Vraag ik te veel? Ik krijg geen enkele reactie en het is toch een gewild exemplaar dacht ik…
Wat denken jullie?
Tx

Brecht

De prijs is best pittig. Bij de grijze handel koop je dit horloge nieuw voor ongeveer 3k. Dat het horloge nu al is gepolijst, terwijl het een jaar oud is, is geen plus.

Misschien helpt het om de advertentietekst ook in het Engels/Frans/Duits te zetten. Vaste info wordt vertaald door chrono, vrije veld niet…

Succes!

Ok. Heb niet de indruk dat die nieuwe omega’s aan 3000 goed verkopen. Er hangt altijd een risico aan vast. Is 2300 redelijk? Het polijsten kan geen kwaad, hebben ze mij de juwelier (officiele omega dealer) verzekerd…

Polijsten kan ook zeker geen kwaad, maar sommige kopers (zoals ikzelf) hebben liever een horloge met lichte gebruikssporen dan een nieuw opgemaakte kast, en v.v. natuurlijk.

Gevoelsmatig lijkt 2300 euro mij een scherpe vraagprijs.

(2700+2300):2=2500 :d

Zou er ook seamaster ipv seamster van maken, wellicht scheelt dat in zoekcriteria :slight_smile:

Boven de advertentie staat nu een andere vraagprijs dan in de begeleidende tekst. Dit is overigens geen “hardloper” op de 2e hands markt.