Vraag ik teveel voor mij omega?

Ik heb deze discussie al eens gelanceerd maar ze is vervolgens verwijderd (weet niet waarom)
Ik probeer mijn Omega Aqua terra te verkopen via chrono24: https://www.chrono24.be/omega/seamster-aqua-terra--id2416477.htm?query=omega+aqua+terra&dosearch=true&urlSubpath=/omega/seamaster-aqua-terra--mod68.htm&models=68&manufacturerIds=187

ze staat al een week online, maar ik heb nog geen enkele reactie. Vraag ik dan echt teveel voor een horloge dat een jaar oud is? Het is gepolierd omdat er enkele hele kleine krasjes in de kast zaten, maar in de winkel, een officiele Omega dealer, zeggen ze mij dat dit geen afbreuk doet aan het horloge.
Wat is volgens jullie de bottomprice die ik mag vragen?
Ik zie veel “nieuwe” gelijkaardige Omega aan 2800 tot 3000 euro online aangeboden, maar ik heb niet de indruk dat die goed verkopen…is toch ook een risico.
Wat denken jullie?
Alvast bedankt.

Brecht

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Ik ben niet op de hoogte van Omega modellen of prijzen. Ik denk dat je voor jezelf uit moet maken wat je ervoor wilt hebben en binnen welke termijn.

Hoef je hem niet persé kwijt is het een kwestie van geduld. Soms heb je weken geen reactie en dan ineens meerdere tegelijk. Wil je hem snel kwijt, zet je de prijs scherper.

Vergeet niet dat het crisis is en mensen hun geld wat voorzichtiger uitgeven. En dit zijn gewoon grote bedragen, in absolute zin.

Ik wens je succes en wijsheid toe bij deze verkoop?