Vraag / info over servicebeurt

Ik heb mijn Speedmaster voor een fullservice bij een Omega gecertificeerd service center gebracht. Welke forummer heeft hier evaring mee?De fullservice is nu klaar en de Speedmaster zit nu in de controlefase en duurt nu al 4 dagen. Bij een belletje van mij werd er gezegd dat hij nog steeds in de controlefase zit. Is dit normaal?
Wat is de tijd voor zo iets eigenlijk?

@floris155 of @horloge24 hebben inside knowledge hierover.

Ja dat is vrij normaal, als het een automaat is dan wordt de werking van de automaat getest, de functies van de chronograaf, gangreserve check en afwijking.
Als het niet helemaal goed blijkt te zijn moet dat aangepast worden en weer opnieuw door de controle.

De tijd die nodig is om het horloge weer tiptop af te leveren daarvoor is de controlefase, gemiddeld genomen een aantal dagen tot een week.

6 likes

Met wat pech in combinatie met achterstallig werk door vakantie periode etc kun je zo maar een dikke week verder zijn

Zit je die mensen continu te vragen om een update? Waarschijnlijk schuiven ze hem dan nog een paar keer achteraan in de rij :grinning_face_with_smiling_eyes:

3 likes

Ervaring mee bij Balanced Watches?
:stuck_out_tongue: