Vraag: is de Seiko ‘SKX007’ de ultieme pauperklok ?

Was de betekenis van pauper???

klik

Volgens puzzelwoordenboek:

1. Arme kerel 2) Armelui 3) Arme 4) Behoeftige 5) Clochard 6) Haveloos persoon 7) Persoonsbenaming 8) Stumper 9) Volstrekt arm persoon 10) Zeer arm persoon

Kan vermoed ik geen SKX007 kopen, en als hij toevallig het geld vindt, zal het wel een krat Jenever worden.

Want alle arme mensen zijn alcoholist?

Nee, maar als ik iemand was zoals boven beschreven (clochard, haveloos persoon), zou ik persoonlijk liever Jenever hebben dan een Seiko. Misschien betrek ik het teveel op mijzelf. :confused:

Is de rolex dan de ultieme penozaklok? :sunglasses:

1 like

Dit topic is het ultieme gezwam topic

Bedankt jongens.:+1::grin: blijven we effe lekker bezig

Tja, er is geen off topic sectie meer…

3 likes

Denk dat alleen de cognoscenti weten dat die auto op Bentley Continental Flying Spur is gebaseerd :relaxed:

1 like

Seiko moet je überhaupt liggen… op HF wordt het merk de hemel in geprezen… persoonlijk vind ik de meeste niet zo bijzonder. Is de prijs ook naar, uiteraard.

Heerlijk dit verkapte off-topic topic, :sunglasses::thumbsup:

Ik ga er even lekker voor zitten en pak gelijk een biertje bij…

2 likes

Zie mijn mening over dit soort topics.

Laag bij de grond vind ik het. Hersenloos!

Pauperklokjes blijven pauperklokjes als ze door paupermensen gedragen worden. Ook al trekt de aap een pak aan, het blijft een aap.

Wie rijdt er met zijn hand bovenop het stuur van zijn auto om zijn klokkie te laten zien, zit niet recht achter het stuur maar in het midden om het geluid goed te beluisteren en steekt pas als laatste zijn auto van de 4e, 3e, 2e rijstook in de file blabla

Iedereen op het forum heeft een bepaalde keuze voor een bepaald merk en type horloge, goedkoop of duur. De liefde en interesse voor horloges blijft echter hetzelfde, dat is het leuke van het horlogeforum. Voor mij blijft de Seiko SKX007 een icoon evenals een Blancpain (die ver buiten mijn budget ligt). Dromen is mooi.

1 like

Oh wat blijft sarcamse een lastig iets op de interwebz

1 like

Ik heb geen enkel respect voor mensen die OT topics hier aanmaken tegen beslissing van de mods in. Overigens is ook “relnichten” tegen de regels in. Als je daarop voorstaat, op een forum waar je onbetaald te gast bent, nah… Als je 12 jaar bent en je grenzen verkent, begrijp ik het nog een beetje. Als volwassen persoon, ben je dan m.i. gewoon gestoord & niet van het prettige soort. De Bundy foto lijkt me je dan goed uitbeelden :thumbsdown:

1 like

Why so serious?

Man man man

4 likes

Vrolijkheid kent geen tijd…

1 like

Off topic kón je links laten liggen toen er nog een plek voor was binnen dit forum. Nu is het voor mensen die jouw visie delen verworden tot een sluipmoordenaar (en een vervelend groeiend onkruid). Praat eens met het moderatorteam, zou ik zeggen.

Naar mijn mening haalt het ontbreken van de off-topic sectie de kwaliteit van het on-topic restant omlaag.

10 likes

http://fast.mediamatic.nl/f/tqgr/image/643/2178424-334-500.jpg

2 likes