Vraag: is de Breitling 'Chronomat 44' de ultieme pooierklok ?

ja idd, ik had wel een plaatje mogen plaatsen, volgende keer doe ik dat :sunglasses:

2 likes

Ik -als Breitling liefhebber- snap het doel van de startpost niet helemaal. Zelfs beledigend voor mensen die hun zuurverdiende centjes (in een afwijkende beroepstak als gesuggereerd) in dit model hebben gestoken.

Tja met heel Breitling is het zo’n beetje ā€œu love it or hate itā€. Dat is bij veel merken, maar bij Breitling nog eens een stapje extra door het uitgesproken design. Voor mij een reden juist wel voor Breitling te kiezen, ik wil geen 13 in een dozijn horloge maar een merk met een eigen uitstraling.

Als je de chronomat ooit om hebt gehad dan ga je sowieso zaken waarnemen. De superieure afwerking en details bijvoorbeeld. Begrijp me niet verkeerd, ik zou ook niet de meest glimmende chronomat willen hebben, maar er zijn voldoende alternatieven, bijvoorbeeld matte kast, kast met zwarte cijfers, lederen band etc om hem minder opvallend te maken.

De trend van kleinere horloges past niet bij een merk als Breitling. Je gaat ook niet met een 32mm panarai lopen :slight_smile: Op een beetje pols misstaat een 44mm ook niet maar dat is subjectief.

8 likes

Dit is de Chronomat 44 die ik bij de openingpost had kunnen plaatsen, ā€œda pimpa mothafocking blingbling tingā€ā€¦ :confounded:

Tijd voor een plaatje van mijn (ex) foute:

.jpg" width=ā€œ640ā€ height=ā€œ480ā€>

In mijn ogen niet heel fout?

Sterker nog, ik zou hem wel in bezit willen hebben :slight_smile:

2 likes

De TS lijkt van z’n vraag een stelling te maken. Ook heb ik het vermoeden dat de TS het merk Breitling niet echt waardeert. De TS stoot liefhebbers van het merk Breitling behoorlijk tegen het hoofd. Ik heb geen onderzoek gedaan waarom de TS deze(dit) topic start.

Ik heb wel een mening. Respecteer elkaar. Als je een merk of model niet mooi vindt negeer je gewoon alles wat daarover gaat en ga iets nuttigs doen ofzo in plaats van zo’n nutteloos topic te starten.

Zo …

Ohja … en de groeten uit Lech am Arlberg.

1 like

FFF:
ā€œik wil geen 13 in een dozijn horloge maar een merk met een eigen uitstralingā€

Steve:
Dat is dan gelukt, die hoogglansgepolijste Chronomat modellen ā€˜stralen’ alle kanten op, niet echt ā€˜superieur’ zo’n afwerking, gewoon blind buffen op de polijstmachine… :sunglasses:

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

5 likes

Ik vind deze wel mooi… :sunglasses:

1 like

Ik vind dat je dat heel goed zegt. :wink:

1 like

:sunglasses:

1 like

Er zijn mijns inziens wel meer leden die dit advies ter harte zouden kunnen nemen. :wink:
En dan bedoel ik niet jou, voor de duidelijkheid.

2 likes

Dat is zo. :grin:

Ohh, Frits, In de off topic discussies kon ik er wat van hoor…

Vind jij.:joy: en ik :wink:

Ok :blush:

De pooiers die ik ken hebben allemaal Rolex…tja :wink:

Grt.

Ik heb graag mijn 46mm blingbling om !

En natuurlijk ieder zijn eigen mening! Dan hebben we allemaal gelukkig verschillende horloges en smaken.

4 likes

Plaatjes zijn heel simpel te vinden: ā€œRolex Daytona Mobutuā€. :smiley:

1 like