De Breitling ‘Chronomat’ modellen zijn zeer opvallende dikke hoogglansgepolijste horloges, Breitling, kennelijk niet op de hoogte van de naderende trend naar meer normalere kastformaten, introduceerde de Chronomat 44 in, zoals de naam onthuld, een grote kastbreedte van 44mm… Kennelijk is het merk commercieel doorgeslagen met deze niet zo genuanceerde ‘move’…
Is hiermee de ultieme ‘pooierklok’ geschapen ?
Dat is zeker een uitnodigende topictitel. Vooral voor de Breitling liefhebbers
Groeten,
Tecco
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
Overigens denk ik dat deze Chronomat meer iets voor small city pimps is. Een echte Souteneur zou eerder voor de 48 mm Super Avenger kiezen.
Groeten,
Tecco
Zo typisch Nederlands om ergens een stempel op te drukken. Waarom is dit nou weer het ultieme pooier horloge? Ik vind het een mooi horloge, en nee ik heb geen beroep dat ook maar lijkt op die van een pooier.
Thanks
jeetjemeneetje! wat een slagschip…
Ik zou zeggen lees eens “Breitling The Book” dan kom je meer te weten over het merk en wat ze hebben bijgedragen aan de geschiedenis van het polshorloge, met name chrono’s. En recent op RTLZ een mooie film over de ontwikkeling van het B01 uurwerk, ook voor de Chronomat.
dat ben ik met je eens, maar dat veranderd niet het uiterlijk van het horloge…
Laat mij maar pooier zijn dan
En 44 mm is ook niet schokkend meer inmiddels.
ja idd … dat heeft ook zijn voordelen
het is wel schokkend als het zo glimt…
Ik vind vette, maar ook zeer ordinaire horloges. In zijn klasse geen twijfel over mogelijk.
Uiterlijk is subjectief, wat de een mooi vind…
Ook ik vind overigens de Chronomat niet de mooiste serie van Breitling, vind de SuperOcean Heritage en de Navitimer mooier. Maar dat is persoonlijk.
De Chronomat lijkt mij niet de ultieme pooierklok, veel te klein met zijn 44mm
Het wordt weer tijd voor een offtopic subforum denk ik.
+1
En wellicht de lounge ook weer erbij of is dat een beetje teveel in een keer???