Vraag: is de Breitling 'Chronomat 44' de ultieme pooierklok ?

Zeker, want dan had ik gelijk deze gehaald! Vind 'm echt geweldig, maar ook super fout :wink:

8 likes

ik kan je oprechtheid waarderen :sunglasses:

de ā€˜Navitimer’ is de mooiste Breitling, een klassieker in de horlogegeschiedenis…

2 likes

groeten terug trouwens Tecco :slight_smile:

1 like

Ik heb zelf vier Breitling’s, twee vintage en twee moderne dus ik ben best wel een fan. Ik moet zeggen dat de moderne Breitling horloges wel wat opzichtiger zijn, maar daar hou ik gewoon van. Overigens verkoopt men in de heritage lijn ook mooie meer ingetogen modellen in een iets kleiner formaat.

3 likes

Pas als je zelf een Breitling draagt, en dan vooral met de stalen band, voel en zie je de kwaliteit.
En die kwaliteit ken ik erg waarderen.

Ik vind het mindere aan de nieuwe types het ā€˜lettertype’ van de cijfers op de bezel. Vond de vorige meer normale mooier.

Voor de rest TOP horloges imo.

1 like

Bij het ā€˜passen’ schrok ik wel van de gepolijste stalen band aangezien dit niet bij mij past. Heel erg opzichtig. Op leer, rubber of canvas is het absoluut geen patser horloge. Draag 'm zelfs onder een pak zonder problemen.

Overigens vind ik de laatste tijd dat de topictitels steeds van een lager niveau worden. Iedereen heeft een mening maar het is net alsof voor iedere mening/stelling een topic wordt aangemaakt. Ik wacht nog op de titel ā€œhet logo van Rolex met 6 kronen zou mooier zijn dan met 5 kronen, wat vinden jullie?ā€

Verre van! Deze komt meer in de buurt en ik vind em ook gaaf! :wink:

Bescheiden is anders inderdaad. Zelf ben ik meer een liefhebber van understatement. Dit doet uiteraard niets af aan de kwaliteit, het is een kwestie van smaak.

Ja tuurlijk, zoals bijna alle Breitlings en Rolexjes… :slight_smile:

Ik zou hem liever in iets minder glimmend hebben, verder vind ik het een super mooie klok. Niks pooierigs aan. Rolex scoort mijns inziens veel hoger op de pooier-o-meter. Niet zo zeer om het design, maar wel het imago.

John Travolta, ā€œthe flying pimpā€ :joy:

4 likes

bij zo’n glimmende Breitling hoort ook een vette Audi, zo een waar je op de snelweg door wordt afgesneden als die je inhaald met 160km, ja sorry ik heb slechte ervaringen met Audi rijders, rij je lekker rustig met je gezinnetje op vakantie… je weet wel, verder prima auto’s hoor goede techniek etc…

maar laten we hier maar niet verder op ingaan anders dwalen we af…

Ik vind het toch ook wel een mooie klok moet ik zeggen. Ook in de Blacksteel variant:

3 likes

ja die zwarte is idd wel mooi, maar nog steeds te groot… mooie vintage lumi trouwens :sunglasses:

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

de kroon is trouwens zeer irritant bij de Chronomat, erg slipperig… geen grip… bij de oudere modellen is het helemaal drama… :tired_face:

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

1 like

Misschien een beetje doorrijden dan, opa. Zeker een Seiko 5 om de pols en op naar Zuid Frankrijk met de Prius en de caravan?

2 likes