afsnijden is gewoon gevaarlijk, ik haat dat ellebogen werk…
Ik vind ze chronomats wel gaaf eigenlijk. Ja een beetje fout maar wel cool
fijn dat je eerlijk bent, respect!
In mijn kennissenkring zitten een paar pooiers, maar die dragen geen Breitling.
Geintje, ik vindt het wel een pracht klok, maar heb altijd een zwak gehad voor Breitling.
Zucht… Wat een nutteloos topic.
Pracht klok, vind alleen de band niks, te fijne schakels, niet robuust genoeg voor de uitstraling van de case.
Ook al houd ik niet van die super-bling horloges…deze is op een of andere manier wel te pruimen
In relatie tot het “Maakt me geen zak uit” topic:
Je moet 'm kunnen dragen en ook weten waar en wanneer (niet)
en het maakt mij inderdaad geen zak uit wat een ander er van vindt
Je kunt immers niet elke dag met de Speedy “safe queen” of Seiko duikert op stap
Idd, dat zijn voor mij pimp klokken. Ik hou meer v ingetogen kleuren. En dan mag zo n chronomat fors zijn, de kleuren zijn n stuk rustiger en t formaat past wel bij n stoere pilotenklok.
Net zo goed dat ik n grote klok bij panerai normaal vind.
dat is een grapje , toch ?
de huidige firma Breitling heeft nl helemal niets bijgedragen aan de geschiedenis vh polshorloge of chrono’s , deze firma bestaat pas 35 jaar of zo
Een ‘safe queen’ is niet een ‘veilige keuze’, maar een horloge dat altijd in de kluis ligt…
Met een safe queen kun je dus per definitie niet elke dag op stap (tenzij je heel sterk bent).
Niemand gaat in discussie met een Xpert Rene
Dus grapje idd
Maar de stereo-typering van Breitling als merk is het ander uiterste
“Safe Bet” dan Tom ipv Safe Queen … Anyways,
Een (1) Breitling is voor mij ook voldoende hoewel de Heritage Diver en de Navitimer blijven lonken
Hangt zoals zo vaak af van wie hem bij welke gelegenheid draagt. Jij komt er uiteraard prima mee weg…
sinds 1984, idd niet echt oud. Wel prima kwaliteit
Nielsracing
Zucht… Wat een nutteloos topic.
Steve:
sja… wat heeft het dan nut om uberhaubt aan een forum mee te doen, je hoeft ook niet te reageren…
Geeft niets joh! Die dagen heeft iedereen wel eens
Ook wel BreitBling’s genoemd.