Als ik de zoekfunctie gebruik, zie ik ze (nog) niet voorbij komen aan een pols. Niemand?
Menno
Als ik de zoekfunctie gebruik, zie ik ze (nog) niet voorbij komen aan een pols. Niemand?
Menno
Nee, dit is een Sumo. Wat ik bedoel heet geloof ik een Shogun. Kast is van krasbestendig titanium gemaakt. Voor de rest is 'ie -technisch- min of meer gelijk aan de Sumo. (Rob zal dat beter kunnen vertellen).
Omdat we hier veelal nogal fans van Seiko duikers zijn, verbaasde het me dat dit horloge nooit genoemd wordt. (Misschien ook door zijn prijs: dicht tegen de 1000 euro).
Menno
Inderdaad…nu zie ik het verschil pas! Weer wat geleerd op de vroege ochtend…en ik heb hem ook nog niet voorbij zien komen…
Ik zal eens beter gaan opletten…is hij wel nog te koop? Niet dat ik er het geld voor heb liggen…maar sommige modellen worden toch niet meer gemaakt?
Fijne dag verder,
Groet, Justin
Hoi,
Ja Shogun. Wel eens over gedacht. Heeft een soortgelijke kast als bv. een SARB021.Strakke lijnen.Werkpaard 6R15 uurwerk. Diashield oppervlakte behandeling, deze kan je vergelijken met oa.Citizens Duratec/T.i.c.c.behandeling.
Een beetje aan de prijs helaas,zeker als je ook nog eens wat staatssteun moet afdragen.
Wel apart en een echte Seiko look ,i.m.o.
Elf.
Als ik de zoekfunctie gebruik, zie ik ze (nog)
niet voorbij komen aan een pols. Niemand?Menno
http://www.c-watch.co.jp/ww/photo/wwtuika/1204tuik
a/sbdc0075001.JPG
Paar jaartjes terug tegengekomen toen ik naar metalen Monsterwijzers zocht. Die waren er… helaas op de Shogun en niet bepaald goedkoop om ff te modden. Op een Prisma werden ze ook geleverd, maar hadden een andere of geleurde seconde wijzer.
De index op 12 uur komt wel wat overeen met die van 't Monster, maar door het gebruik van rondjes erbij vind ik deze een stuk netter ogen. Die blokjes van 't Monster maken em wat groffer, maar past weer prima bij z’n toolwatch look.