Vraag mbt kopen Tag Heuer

Ik weet niet of ik dit in het juiste topic zet en of ik hier een link mag plaatsen naar een bepaalde winkel, maar ik heb een Tag Heuer op het oog bij een winkel die ik totaal niet ken en niet weet of deze “legit” is.
Als ik een link mag plaatsen hoor ik dat graag.

Yup, dat kan, gooi er maar in!

waarom niet

Bij deze, het gaat om martin-ross watches.
link: https://martin-ross.nl/luxery-watches/tag-heuer-staal-aguar-racer-2
Misschien is dit sommige of vele van jullie wel een ‘bekende’ verkoper, maar voor de aanschaf van m’n eerste duurdere horloge wil ik toch enige zekerheid.

Heb je de titel vh horloge gezien? ‘aguar racer’??? Dan haak ik persoonlijk al af en zoek ik de volgende.

4 likes

Dat was het eerste dat ik zag. En de andere foto’s leken wel geknipt ipv foto met witte achtergrond.

Holy shit, dat was me niet eens opgevallen!
Bedankt!

Ik denk dat ik inderdaad maar verder ga zoeken…

1 like

Kijk eens bij ten2wo, daar staat ook zo eentje te koop en die is sowieso legit

https://www.ten2two.nl/product/tag-heuer-aquaracer-automatic/

1 like

En die plaat van die day-date dan? Tekst dagaanduiding. Zou zelfs haast denken dat het fake is.

1 like

Zojuist bij ten2two gekeken, daar staan meerdere Aquaracers, bedankt voor de info!

1 like

Daar staat ook een Pellikaan HF Limited :wink:

De gouden datejust met president?!?! En daarop zit dan een witgouden bezel met diamanten. Wist niet dat dit zo geleverd werd.

1 like

Wordt volgens mij ook niet zo geleverd maar ik vind de tekst van dagaanduiding ook dubieus.

Ik zou deze ff laten lopen zeg, en helemaal voor die prijs. Ten2two is helemaal :+1:

Die bij Ten2Two lijkt mij ook prima, wel iets ander model.

ijk ook even op Chrono 24, vooral in Duitsland en Engeland genoeg opties te vinden, 2e hands voor rond de €1100 en nieuw voor ongeveer €1500

wat een puin site. Luxery watches, serieus?

Goude armbanden, nog zon mooie

1 like

Die heb ik daar 2 dagen geleden achter gelaten. Jaap vraagt er zeker niet de hoofdprijs voor gezien de complete set plus rubberen band met vouwsluiting. Is wel de 43mm maar echt een tophorloge. Het is dat hij een Sinn te koop had die ik MOEST hebben anders had deze TH nog om mijn pols gezeten.

Groeten
Rutger

2 likes

Hij zei al dat hij hem had van een forumlid, die rubber band is een leuke extra.