Heb je gekeken bij je horlogegegevens? Caseback heeft mi niets met het uurwerk te maken. Op Boley.de kun je op horloge en op uurwerk redelijk wat onderdelen vinden. Ook kun je de maat nemen om de juiste pakking te bepalen. Veel succes,
Heb je een model- en serienummer? Je zou ook bij Ton Zaal kunnen vragen. Die doet in Nederland denk ik nog steeds TAG Heuer service en ik heb daar wel eens onderdelen zoals pakkingen besteld. Ik wil ook wel voor je kijken. Ik woon in Duitsland en heb hier ok wel wat contacten…
Vrees dat ik al 5 jaar niet zo regelmatig in Nederland ben geweest. Kan wat veranderd zijn. Toch zouden zaken als pakkingen e.d. gewoon leverbaar moeten z9ijn, heeft immers niets met het eigenlijke uurwerk te maken. Vaak zijn pakkingen ook standaard. Ik heb zo’n doos met 200 stuks en begin vaak daar te passen, meestal kom je wel voldoende in de buurt:-)
Klopt, indien deze onderdelen los gaat uitleveren kan hij zijn licentie verliezen. Zou jammer zijn van de investering om enkele euro’s aan pakkingen te verkopen.
Gewoon even binnen brengen bij een TAG Heuer service center, kost geen nier om deze waterdicht te laten maken.