Vraag mbt pakkingen

Zoals de titel al aangeeft wil ik graag iets weten over pakkingen.

Het gaat om de caseback en kroon pakkingen voor een ETA caliber f06.111

Nergens kan ik vinden welke ik hiervoor nodig heb qua maat enz

Hopelijk kunnen jullie mij (op weg) helpen.

Alvast dank!

Heb je gekeken bij je horlogegegevens? Caseback heeft mi niets met het uurwerk te maken. Op Boley.de kun je op horloge en op uurwerk redelijk wat onderdelen vinden. Ook kun je de maat nemen om de juiste pakking te bepalen. Veel succes,

Will

1 like

Ja dat was niet zo slim, het betreft een Tag Heuer Way111 41mm.
Kon het helaas niet vinden bij caliber corner.

Zou jammer zijn om daar een nep kroon in te zetten. :blush:

1 like

De kroon? @royke74

Heb je een model- en serienummer? Je zou ook bij Ton Zaal kunnen vragen. Die doet in Nederland denk ik nog steeds TAG Heuer service en ik heb daar wel eens onderdelen zoals pakkingen besteld. Ik wil ook wel voor je kijken. Ik woon in Duitsland en heb hier ok wel wat contacten…

Will

1 like

Dank ik stuur je even een pb

Bij Boley staan de 111, 115 en 11A als uitwisselbaar en met dezelfde maat. Misschien helpt dat verder.

Excuus deze heeft idd losse pakkingen in de kroon. :blush:

Daar ben ik dan ook wel weer benieuwd naar. Bij mijn weten leveren Tag Heuer Service partners geen losse onderdelen meer uit. :face_with_peeking_eye:

2 likes

Vrees dat ik al 5 jaar niet zo regelmatig in Nederland ben geweest. Kan wat veranderd zijn. Toch zouden zaken als pakkingen e.d. gewoon leverbaar moeten z9ijn, heeft immers niets met het eigenlijke uurwerk te maken. Vaak zijn pakkingen ook standaard. Ik heb zo’n doos met 200 stuks en begin vaak daar te passen, meestal kom je wel voldoende in de buurt:-)

1 like

Klopt, indien deze onderdelen los gaat uitleveren kan hij zijn licentie verliezen. Zou jammer zijn van de investering om enkele euro’s aan pakkingen te verkopen. :wink:

Gewoon even binnen brengen bij een TAG Heuer service center, kost geen nier om deze waterdicht te laten maken.

1 like